Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorNeimane, Vizma
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-03T02:01:27Z
dc.date.available2022-12-03T02:01:27Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90924
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61369
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Pedagogu un ģimenes sadarbība 5-6 gadus vecu bērnu sas-karsmes prasmju attīstīšanā”. Tēmas aktualitāte ir pamatojama ar to, ka vecāku un skolotāju sadarbība sekmē gan pedagoģisko procesu kopumā, gan katra bērna saskarsmes prasmju attīstību. Bakalaura darba mērķis: teorētiski un praktiski izpētīt bērnu saskarsmes prasmju at-tīstīšanas iespējas pedagogiem sadarbojoties ar ģimenēm. Pirmajā nodaļā autore teorētiski analizē sadarbības būtību, tās veidošanas konceptus, veicinošos un kavējošos faktorus, kā arī sadarbības nozīmi pedagoģiskajā procesā. Otrajā nodaļā teorētiski analizē pedagoģiski psiholoģisko literatūru par saskarsmes būtību un to nepieciešamību pirmsskolas izglītības iestādē, par 5-6 gadus vecu bērnu saskar-smes prasmēm un to attīstīšanas iespējām. Trešajā nodaļā tiek raksturota empīriskā pētījuma metodoloģija, raksturota pētījuma norise un rezultāti, kā arī analizēti vecāku un pedagogu aptauju rezultāti. Bakalaura darba noslēgumā ir izstrādāti secinājumi un ieteikumi pedagogu un vecāku sadarbības sekmēšanai 5-6 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju attīstīšanai. Bakalaura darbs sastāv no 75. lpp. darbā ir iekļauti 21 attēls un izmantoti 58 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe topic of the bachelor thesis is "Cooperation between teachers and families in de-veloping communication skills of 5-6-year-old children". The topicality of the topic is justified by the fact that the cooperation between parents and teachers contributes to both the pedagogical process as a whole and the development of each child's communication skills. The aim of the bachelor's work: theoretical and practical investigation of the possibili-ties of developing children's communication skills when educators cooperate with families. In the first chapter, the author theoretically analyzes the nature of cooperation, the concepts of its formation, facilitating and hindering factors, as well as the importance of co-operation in the pedagogical process. The second chapter theoretically analyzes the pedagogical and psychological literature on the nature of communication and its necessity in a preschool educational institution, on the communication skills of 5-6-year-old children and their development opportunities. The third chapter describes the methodology of the empirical research, the course and results of the research, and provides analysis the results of the surveys of parents and tea-chers. At the end of the bachelor's thesis, conclusions and recommendations have been deve-loped for the promotion of cooperation between pedagogues and parents for the development of communication skills of 5-6-year-old children. The bachelor thesis consists of 75 pages. The thesis includes 21 images and uses 58 literary sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectsadarbība
dc.subjectsaskarsme
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectpedagogs
dc.subjectvecāks
dc.titlePedagogu un ģimenes sadarbība 5-6 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju attīstīšanā
dc.title.alternativeCooperation of teachers and families to develop 5-6 year olds communication skills
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record