Digitālās tehnoloģijas 5-6 gadu vecu bērnu matemātisko prasmju pilnveidošanai pirmsskolā
Author
Ērstiķe, Evelīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Helmane, Ineta
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats: Digitālās tehnoloģijas 5 – 6 gadu vecu bērnu matemātisko prasmju pilnveidošanai pirmsskolā Darba autore: Evelīna Ērstiķe Darba vadītāja: Dr. paed. Ineta Helmane Pētījuma objekts: pedagoģiskais process pirmsskolā. Pētījuma subjekts: bērnu matemātisko prasmju pilnveidošana Pētījuma mērķis: Izzināt digitālās tehnoloģijas izmantošanas iespējas matemātisko prasmju pilnveidošanai pirmsskolā. Hipotēze: Ja būs organizēta pedagoga mērķtiecīga un jēgpilna digitālo tehnoloģiju izmantošana nodarbībās un tās tiks plānotas atbilstoši vecumposmam, tad notiks sekmīga 5 – 6 gadu vecu bērnu matemātisko prasmju pilnveidošana. Pētījuma metodes: 1.Literatūras un informācijas avotu analīze. 2.Pedagoģiskais novērojums. 3.Pedagoģiskā procesa izmēģinājuma darbība. 4.Respondentu aptauja 5.Datu kvalitatīvā un kvantitatīvā apstrāde Darba apjoms: 56 lapaspuses, 34 attēli, 17 tabulas, 36 literatūras avoti, 7 pielikumi. Atslēgas vārdi: Digitālās tehnoloģijas, matemātiskās prasmes, 5 – 6 gadus veci bērni, pirmsskola. Darba autore var secināt, ka bakalaura darbā izvirzītā hipotēze: “Ja būs organizēta pedagoga mērķtiecīga un jēgpilna digitālo tehnoloģiju izmantošana nodarbībās un tās tiks plānotas atbilstoši vecumposmam, tad notiks sekmīga 5-6 gadu vecu bērnu matemātisko prasmju pilnveidošana.” – apstiprinās. The theme of Bachelor work is: Digital technologies for improving the mathematical skills of 5-6-year-old children in preschool Author of the work: Evelīna Ērstiķe Supervisor: Dr.paed. Ineta Helmane Research object: pedagogical process in preschool. Research subject: improvement of children's mathematical skills The purpose of the research: To find out the possibilities of using digital technology for improving mathematical skills in preschool. Hypothesis: If the purposeful and meaningful use of digital technologies by the teacher is organized in the lessons and they are planned according to the age stage, then the mathematical skills of 5-6-year-old children will be improved successfully. Research methodology: 1. Analysis of literature and information sources. 2. Pedagogical observation. 3. Trial operation of the pedagogical process. 4. Survey of respondents 5. Qualitative and quantitative data processing Work volume: 56 pages, 34 images, 17 tables, 36 literature sources, 7 appendices. Keywords: Digital technologies, mathematical skills, 5-6-year-old children, preschool. The author of the work can conclude that the hypothesis put forward in the bachelor's work: "If the pedagogue's purposeful and meaningful use of digital technologies in the lessons will be organized and they will be planned according to the age stage, then the mathematical skills of 5-6-year-old children will be successfully improved." – confirm.