Show simple item record

dc.contributor.advisorHelmane, Ineta
dc.contributor.authorLode, Anna Estere
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-03T02:01:27Z
dc.date.available2022-12-03T02:01:27Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90930
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61373
dc.description.abstractDarbu izstrādāja Anna Estere Lode Darba mērķis ir Pētīt 5-6 gadīgu bērnu ģeometrijas apguves veicināšanu rotaļnodarbībās pirmsskolā un apkopot ieteikumus 5-6 gadīgu bērnu ģeometrijas apguves veicināšanai rotaļnodarbībās pirmsskolā. Rotaļnodarbība ir mācību process pirmsskolā, kurš notiek nepārtraukti. Agrīna ģeometrijas apguve ir atslēga uz veiksmīgu matemātikas apguvi skolā. Ģeometrija palīdz attīstīt loģisko domāšanu un telpisko domāšanu, veidojot kluču konstrukcijas tiek nodarbinātas abas smadzeņu puslodes Darba pētījumā tiek apskatīta ģeometrijas apguve Latvijas pirmsskolās – kādas metodes tiek izmantotas, kā tiek iekārtota vide un apguves līmeņi Tiek ieteiktas dažādas metodes un ideju apkopojums Atslēgas vārdi: Rotaļnodarbība, ģeometrijas apguve, pirmsskola, mācību metodes Darba lapaspušu skaits – 37 lpp. Darbā ietilpst: 9 attēli, 3 tabulas, 32 bibliogrāfiskā saraksta vienības un 5 pielikumi
dc.description.abstractWork was written by Anna Estere Lode The aim of this work is to learn how to promote geometry learning for 5–6-year old's in pre-school through play sessions and to summarize ideas ho to promote geometry learning for 5-6 year old's in pre-school through play sessions. Playing is a learning process in preschool that is ongoing continuously. Early mastering of geometry is the key to a successful mastering of math at school. Geometry helps develop logical thinking and spatial thinking by employing both hemispheres of the brain when building blocks Work study looks at the acquisition of geometry in Latvia's preschool – what methods are used, how the environment and learning levels are organized – various methods and ideas are recommended Keywords: Play-session, Geometry, preschool, learning methods. Pages in the work are 37. There is 9 pictures, 3 tables, 32 bibliography units and 5 attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectRotaļnodarbība
dc.subjectĢeometrijas apguve
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectMācību metodes
dc.title5-6 gadīgu bērnu ģeometrijas apguves veicināšana rotaļnodarbībās pirmsskolā
dc.title.alternativePromoting geometry learning for 5-6 year old's in pre-school trough play sessions
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record