5-6 gadīgu bērnu uzmanības noturības sekmēšana spēlē
Автор
Ušakova, Uļjana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Augstkalne, Dace
Дата
2022Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darba nosaukums – “5-6 gadīgu bērnu uzmanības noturības sekmēšana spēlē” Darba autore – Uļjana Ušakova Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās. Darba teorētiskajā daļā tiek aplūkota un izanalizēta literatūra par 5-6 gadīgo bērnu uzmanības īpatnībām. Kā arī šis daļas ietvaros tika sniegts spēles vispārējs raksturojums, pedagoģiskā izpratne un nozīme 5-6 gadīgo bērnu uzmanības sekmēšanā. Empīriskajā daļā - veikta pedagogu anketēšana, ar nolūku iegūt pirmsskolas izglītības pedagogu viedokļus par uzmanības lomu vecākā pirmsskolas vecumā un spēļu nozīmi uzmanības sekmēšanā. Kā arī tika apkopoti praktiskie pētījumi, kuri bija veikti Rīgas X pirmsskolas izglītības iestādē. Darbs sastāv no 65.lpp, darbā iekļauti 12 attēli un 3.tabulas. Darbam pievienoti 7.pielikumi un darba rakstīšanai izmantoti 70 literatūras avoti. Atslēgas vārdi - bērni, uzmanība, spēle, noturība, attīstība. Author of the work: Uljana Ushakova The topic of the qualification paper: "Enhancing persistence of attention in play for a 5-6 year old child". The work consists of two parts - theoretical and empirical. In the theoretical part of the work, the literature on the special features of the 5-6-year-olds attention shall be investigated and analysed. As well as this part, the general character of the play, pedagogical awareness and role in promoting the attention of the 5-6-year-olds were provided. In the empirical part, an questioning of teachers has been carried out, with a view to obtaining views of pre-primary education teachers on the role of attention in older preschool age and the role of play in enhancing attention. In addition, practical studies performed at the Riga X pre-school education institution were compiled in the emperative part of the work. Size of the work: 66 pages., 12 pictures, 3 tables, 7 attachments. Keywords: children, attention, persistence of attention, play, enhancing.