Show simple item record

dc.contributor.advisorVigule, Dagnija
dc.contributor.authorSkarnele, Agnese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-10T02:01:52Z
dc.date.available2022-12-10T02:01:52Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90773
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61396
dc.description.abstractAgneses Skarneles kvalifikācijas darba nosaukums “Jaukta vecuma grupas pašvadītās mācību prasmju pilnveide rotaļās dabā”. Darba mērķis ir izprast pedagoģisko kompetenču jēdzienus – pašvadīta mācīšanās, bērnu rotaļas dabā, īstenot tās praksē ar bērniem. Vērojot un ņemot dalību, sekmēju jaukta vecuma bērnu grupas pašvadītās mācību prasmju pilnveidi rotaļās dabā. Izzināju bērnu aktuālas intereses, rādīju piemēru personīgās domāšanas procesos un plānošanas darbos, kopā eksperimentējot ar dabā esošiem priekšmetiem veidojām jaunas rotaļas un rotaļlietas. Savstarpēji dalījāmies piedzīvotajā pieredzē. Darba pirmajā daļā tiek skaidrota pašvadīta mācīšanās un bērnu rotaļa dabā pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku skatījumā. Otrajā daļā ir empīriskais pētījums par jaukta vecuma bērnu grupu, kura sekmēja pašvadītās mācīšanās prasmes, rotaļājoties dabā. Veicinošo āra rotaļu un mācību metožu apraksts, kā arī pielietojuma skaidrojums. Empīriskā pētījuma kvantitatīvie un kvalitatīvie analīzes rezultāti atspoguļoti 7. tabulā 36. lapaspusē. Pētījuma darba lappušu skaits 41, attēlu skaits 2, tabulu skaits 7, bibliogrāfiskā saraksta vienību skaits 39 vienības, pielikumu skaits 3.
dc.description.abstractThe title of Agnese Skarneles qualification work is “Improvemnt of self-directed lerning skills in mixed age groupe by playing in nature.” The aim of the work is to understand the concepts of pedogogical competencies- self-directed lernig, childrens play in nature, to implement them in practice with children. Byobserving and taking par tin it, I promote the development of self-directed learning skills of a mixed group of children in outdoor games. I learned the current interests of children, set an example in personal thinking processes and planning work, we created new games and toys with them by experimenting with objects in nature. We shared our experiences. The first part of work explains self-directed lerning and children’s play in nature from the point of view of pedagogy and psuchology scientists. The second part i san empirical study of a group of mixed-age children who promoted self-direced learning skills by playing in nature. Descriptions of promotional outdoor games and teaching methods, as well as an explanation of their application. The quantitative and qualiatative analysis results of the empirical study are presented in 7. tables in page 36. Number of pages of the research paper 41, number of pictures 2, number of tables 7, number of bibliographic list items 39 items, number of appendices 3.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpašvadītās mācīšanās prasmes
dc.subjectrotaļas ārā
dc.subjectrotaļas dabā
dc.subjectbrīvdabas pedagoģija
dc.subjectprasmju vērtēšana
dc.titleJaukta vecuma grupas pašvadītās mācību prasmju pilnveide rotaļās dabā
dc.title.alternativeImprovement of self-directed learning skills in mixed age groupe by playing in nature
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record