Show simple item record

dc.contributor.advisorKalēja-Gasparoviča, Daiga
dc.contributor.authorRače, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-10T02:01:52Z
dc.date.available2022-12-10T02:01:52Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90775
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61397
dc.description.abstractKvalifikācijas darbu izstrādā Latvijas Universitātes pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes studente Madara Rače. Kvalifikācijas darba nosaukums “ 3-4 gadīgu bērnu zinātkāres veicināšana vizuālajā mākslā pirmsskolā”. Kvalifikācijas darba mērķis ir noskaidrot kā tiek veicināta zinātkāre vizuālās mākslas nodarbībās un apkopot ieteikumus kā veicināt zinātkāri vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā. Kvalifikācijas darbs sastāv no teorētiskās un empīriskās daļas. Teorijas daļā tiek skaidrots vārds zinātkāre, raksturoti 3-4 gadus veci bērni, noskaidrots vizuālās mākslas mācību saturs un pedagoģiskās darbības. Darba empīriskajā daļā iekļauta pētījuma metodoloģija, pētījuma norise un pētījuma rezultātu analīze. Kvalifikācijas darbs sastāv no 43 lpp, 7 tabulas, 4 attēli, 5 pielikumi, 27 izmantoti literatūras avoti. Atslēgas vārdi: pirmsskola, zinātkāre, vizuālā māksla, 3-4 gadīgi bērni.
dc.description.abstractThe qualification paper is developed by Madara Rače, a student at the Faculty of Pedagogy, Psychology, and Art of the University of Latvia. The title of the qualification paper is “Promoting the curiosity of 3–4-year-old children in visual arts in preschool”. The qualification paper aims to investigate how curiosity is encouraged in visual arts classes and to collect recommendations on how to promote curiosity in preschool visual arts classes. The qualification work consists of a theoretical and an empirical part. In the theory part, the word curiosity is explained, 3–4-year-old children are characterized, and visual arts curriculum content and pedagogical activities are clarified. The empirical part of the work includes research methodology, research progress, and analysis of research results. The qualification work consists of 43 pages, 7 tables, 4 pictures, 5 appendices, and 27 used literature sources. Keywords: preschool, curiosity, visual art, 3–4-year-old children.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectzinātkāre
dc.subjectvizuālā mākla
dc.subject3-4 gadīgi bērni
dc.title3-4 gadīgu bērnu zinātkāres veicināšana vizuālajā mākslā pirmsskolā
dc.title.alternativePromoting the curiosity of 3-4-year-old children in visual arts in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record