Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorPabērza, Sigita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-10T02:01:54Z
dc.date.available2022-12-10T02:01:54Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90790
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61410
dc.description.abstractBakalaura darba autors: Sigita Pabērza Bakalaura darba tēma “SASKARSMES PRASMJU VEICINĀŠANA 5-6 GADĪGIEM BĒRNIEM ROTAĻĀ PIRMSSKOLĀ” Pētījuma objekts – rotaļa pedagoģiskajā procesā; Pētījuma priekšmets –5-6gadīgu bērnu saskarsmes prasmes; Pētījuma mērķis ir praktiskā, pedagoģiskā darbībā noskaidrot kā lomu rotaļas sekmē 5-6 gadīgu bērnu saskarsmes prasmes. Pētījuma hipotēze- bērna saskarsmes prasmes tiek sekmētas, ja bērns aktīvi līdziesaistās lomu rotaļās. Pētījuma uzdevumi: 1.Analizēt psihologu un pedagogu atziņas par saskarsmes prasmēm, to attīstību pirmsskolas vecumā. 2.Apkopot pedagogu atziņas par rotaļu kā saskarsmes prasmju sekmētāju. 3.Veikt pētījumu par bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanu pedagoģiskajā darbībā izmantojot lomu rotaļas. Pētījuma metodes: 1. Teorētiskā pētījuma metode – zinātniskās literatūras un citu avotu analīze par bērnu saskarsmes prasmju veidošanu rotaļā; 2. Empīriskās metodes- anketēšana, novērošana un praktiskā pedagoģiskā darbība. Darbs sastāv no divām daļām. Darba teorētiskajā daļā ir analizētas psihologu un pedagogu atziņas par saskarsmes prasmēm, atziņas par pedagoģiski psiholoģisko raksturojumu 5-6 gadus veciem bērniem un saskarsmes prasmju sekmēšanu lomu rotaļās. Darba praktiskajā daļā ir veikts pētījums anketējot pirmsskolas izglītības skolotājus, veikts bērnu pedagoģiskais novērojums un praktiskā pedagoģiskā darbība.
dc.description.abstractAuthor of bachelor thesis: Sigita Pabērza Bachelor thesis topic "PROMOTION OF COMMUNICATION SKILLS FOR 5-6 YEAR OLD CHILDREN THROUGH PLAY IN PRE-SCHOOL" Research object – play in the pedagogical process; Research subject – communication skills of 5-6-year-old children; The aim of the research is to find out in practical, pedagogical activities how role-playing promotes the communication skills of 5-6-year-old children. Research hypothesis - the child's communication skills are improved if the child actively participates in role-playing. Research tasks: 1. To analyze the findings of psychologists and pedagogues on communication skills, their development at preschool age. 2. To collect the knowledge of pedagogues about play as a promoter of communication skills. 3. To conduct a study on the promotion of children's communication skills in pedagogical activities using role plays. Research methodology: 1. Theoretical research method – analysis of scientific literature and other sources about the child building communication skills in play; 2. Empirical methods - questionnaires, observation and practical pedagogical activity. The work consists of two parts. The theoretical part of the work analyzes the findings of psychologists and pedagogues on communication skills, findings on the pedagogical-psychological characteristics of 5-6-year-old children and the promotion of communication skills in role-playing. In the practical part of the work, research was conducted by interviewing pre-school teachers, pedagogical observation of children and practical pedagogical activities were carried out.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectsaskarsmes prasmes
dc.subjectlomu rotaļa
dc.subjectkomunikācija
dc.subjectempīriskā metode
dc.titleSaskarsmes prasmju veicināšana 5-6 gadīgiem bērniem rotaļā pirmsskolā
dc.title.alternativePromotion of communication skills for 5-6 year old children in play in precshool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record