Show simple item record

dc.contributor.advisorMarsone, Staņislava
dc.contributor.authorRumberga, Agnese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-10T02:01:57Z
dc.date.available2022-12-10T02:01:57Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90801
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61421
dc.description.abstractBakalaura darba tēma: Kustību rotaļu elementu izmantošana 3-4 gadus vecu bērnu agresivitātes mazināšanai pirmsskolas izglītības iestādē. Darba autore: Agnese Rumberga. Darba vadītāja: Doc., Dr. paed., Mg. hist. Staņislava Marsone. Pētījuma mērķis ir analizēt agresivitātes mazināšanas pedagoģiskās iespējas 3-4 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē izmantojot kustību rotaļu elementus. Tika izvirzīta hipotēze, ka bērnu agresivitāte mazināsies, ja pirmsskolas pedagoģiskajā procesā tiks iekļautas rotaļas ar dažādiem kustību elementiem. Bakalaura darba teorētiskajā daļā tika analizēta un apkopota informācija par bērnu agresīvas uzvedības cēloņiem, izpausmēm un pedagoģiskām iespējām bērnu agresivitātes mazināšanai. Kā arī tika aprakstītas 3-4 gadus vecu bērnu vecumposma īpatnības. Empīriskajā pētījuma daļā tika veikts pedagoģiskais vērojums pirmsskolas izglītības iestādē, lai noskaidrotu bērnu agresivitātes cēloņus un agresijas izpausmes veidus. Kā arī tikai veikta pedagogu anketēšana. Pētījuma veikšanas laikā tika secināts, ka bērnu agresivitāti iespējams mazināt, iesaistot bērnus rotaļās un izmantojot dažādus kustību elementus, kā piemēram, skriešanu, lēkšanu vai dažādus pūšanas vingrinājumus. Darba struktūra: ievads, teorētiskā un empīriskā daļa, 9 attēli, 5 tabulas, 2pielikumi, 51 lpp., 31 literatūras avots. Atslēgas vārdi: agresivitāte, kustību rotaļas, pirmsskola.
dc.description.abstractTopic of the bachelor's thesis: The usage of movement game elements to reduce the aggressiveness of 3-4-year-old children in preschool educational institution. Author: Agnese Rumberga. Supervisor: Doc., Dr. paed., Mg. hist. Stanislava Marsone. The aim of the study is to analyze the pedagogical possibilities of reducing aggressiveness of 3-4-year-old children in a pre-school educational institution using movement game elements. The hypothesis was made that children's aggressiveness will decrease if games with various movement elements are included in the preschool pedagogical process. In the theoretical part of the bachelor's thesis, information was analyzed and collected about the root causes, manifestations and pedagogical possibilities to reduce children's aggressive behavior. The specific behaviours of the 3-4-year-old children were also described. In the empirical part of the study, pedagogical observation was carried out in a preschool educational institution in order to find out the causes of children's aggressiveness and forms of expressing aggression. A survey of teachers was carried out as well. During the research, it was concluded that it is possible to reduce children's aggressiveness by involving children in games where various movement elements such as running, jumping or various blowing exercises are used. Structure of the work: introduction, theoretical and empirical part, 9 pictures, 5 tables, 2 appendices, 51 pages, 31 literature sources. Keywords: aggression, games with various movement, preschool.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectagresivitāte
dc.subjectkustību rotaļas
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectagresivitātes novēršana
dc.titleKustību rotaļu elementu izmantošana 3-4 gadīgu bērnu agresivitātes mazināšanai pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeUsage of movements play elements to reduce the aggressiveness of 3-4-year-old children in a preschool educational institution
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record