5 – 6 gadīgu bērnu skaitļu izjūtas veicināšana matemātikas rotaļnodarbībās
Author
Bondare, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Helmane, Ineta
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba autore: Laura Bondare. Bakalaura darba nosaukums: 5-6 gadīgu bērnu skaitļu izjūtas veicināšana matemātikas rotaļnodarbībās. Darba mērķis: pētīt un praktiski pārbaudīt 5–6 gadus vecu bērnu skaitļu izjūtas veicināšanas iespējas matemātikas rotaļnodarbībās pirmsskolā. Darba sastāvs: ievads, divas nodaļas, piecas apakšnodaļas, secinājumi, literatūras un citu avotu saraksts un pielikumi. Pirmās nodaļas apraksts: pirmā nodaļa sastāv no dažādu zinātnieku un autoru atziņām par matemātikas rotaļnodarbības būtību, skaitļu izjūtas jēdziena skaidrojumu un piedāvātajiem risinājumiem, kā veicināt skaitļu izjūtas attīstību matemātikas rotaļnodarbībās. Otrās nodaļas apraksts: otrā nodaļa sastāv no pētījuma, kurā tiek noskaidrota reālā situācija pirmsskolas izglītības iestādē un tiek izstrādāti priekšlikumi, kā veicināt 5-6. g. vecu bērnu skaitļu izjūtas attīstību matemātikas rotaļnodarbībās. Bakalaura darba apjoms: 64 lpp., 34 attēli, 4 tabulas, 36 literatūras avoti, 5 pielikumi. Atslēgas vārdi: matemātika, rotaļnodarbība, 5-6 g. vecuma bērni, pirmsskola, skaitļu izjūta. Author of the bachelor’s thesis: Laura Bondare. Bechelor’s thesis title: 5-6-year-old child figures boost sentiment in math playing lessons. Objective of the paper: to study in theory and practice the possibilities of promoting number sense of 5-6-year-old child in mathematics play lessons in preschool. Composition of the work: introduction, two chapters, five subsections, conclusions, list of literature and other sources and appendices. Description of the first chapter: the first chapter consists of various scientists and authors thoughts about preschool math concepts, exploration about number sense concept and proposed solutions to promote the development of the number sense in mathematics lessons. Description of the second chapter: the second chapter consists of a research, where are clarified the real situation in preschool and are being development proposals how to promote 5-6 year old children number sense development in mathematic lessons. Volume of bachelor thesis: 64 pages, 34 pictures, 4 tables, 36 literature sources, 5 appendices. Keywords: mathematics, playing lesson, 5-6-year-old child, preschool, number sense.