Show simple item record

dc.contributor.advisorLaganovska, Egija
dc.contributor.authorKugelberga, Zane
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-10T02:01:58Z
dc.date.available2022-12-10T02:01:58Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90807
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61427
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums: Labā prakse darbā ar bērniem ar speciālām vajadzībām Ventspils pirmsskolas izglītības iestādēs. Bakalaura darba autore: Zane Kugelberga Bakalaura darba zinātniskā vadītāja: Mg. paed. Egija Laganovska Bakalaura darbā tika raksturoti bērni ar speciālām vajadzībām, apzināt kādi atbalsta pasākumi tiek nodrošināti bērniem ar speciālām vajadzībām un apkopot labo praksi darbā ar bērniem ar speciālām vajadzībām Ventspils pirmsskolas izglītības iestādēs. Teorētiskajā daļā analizēts bērnu ar speciālām vajadzībām raksturojums, atbalsta pasākumi bērniem ar speciālām vajadzībām un ārzemju pirmsskolas izglītības iestāžu pieredze bērniem ar speciālām vajadzībām. Pētījuma praktiskajā daļā tika veikta izpēte par pašreizējo praksi darbā ar bērniem ar speciālām vajadzībām Ventspils pirmskolas izglītības iestādēs. Šim nolūkam veikta dokumentu analīze un pirmsskolas pedagogu aptauja Ventspils pirmsskolas izglītības iestādēs. Pētījuma rezultāti liecina, ka Ventspils pirmsskolas izglītības iestādes nodrošina nepieciešamos atbalsta pasākumus bērniem ar speciālām vajadzībām. Atslēgas vārdi: atbalsta pasākumi, bērni ar speciālām vajadzībām, labā prakse, pirmsskola, traucējumu veidi, Ventspils pirmsskolas izglītības iestādes. Bakalaura darba apjoms: 60 lappuses, 2 tabulas, 14 attēli, 40 literatūras saraksta vienības, 2 pielikumi.
dc.description.abstractTitle of Bachelor thesis: Good Practice in Ventspils Pre-school Education Institutions for Children with Special Needs The author of the Bachelor thesis: Zane Kugelberga Scientific adviser of the Bachelor thesis: Mg. paed. Egija Laganovska The aim of the bachelor's thesis is to find out the characteristics of children with special needs, to identify what support measures should be provided for children with special needs and to study the good practice in working with children with special needs in Ventspils pre-school educational institutions. The theoretical part analyses the characteristics of children with special needs, support measures for students with special needs and the experience of foreign pre-school educational institutions for children with special needs. In the practical part of the thesis, research was conducted on the current practice in working with children with special needs in Ventspils pre-school educational institutions. For this purpose, document analysis and a survey of pre-school teachers in Ventspils pre-school educational institutions were conducted. The result of the research indicates that Ventspils pre-school educational institutions provide the necessary support measures for children with special needs. Keywords: support measures, children with special needs, good practice, pre-school, Ventspils pre-school educational institutions. The scope of the Bachelor thesis: 60 pages, 2 tables, 14 charts, bibliography with 40 entry, 2 annexes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectatbalsta pasākumi
dc.subjectbērni ar speciālām vajadzībām
dc.subjectlabā prakse
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectVentspils pirmsskolas izglītības iestādes
dc.titleLabā prakse darbā ar bērniem ar speciālām vajadzībām Ventspils pirmsskolas izglītības iestādēs
dc.title.alternativeGood Practice in Working With Children With Special Needs in Ventspils Pre-school Educational Institutions
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record