Sākumskolas skolēnu nūjošanas pamatelementu apguves sekmēšana veselības un fiziskās aktivitātes mācību jomā
Author
Eizenbārde, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Augstkalne, Dace
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukumus: sākumskolas skolēnu nūjošanas pamatelementu apguves sekmēšana veselības un fiziskās aktivitātes mācību jomā. Darba autore: Linda Eizenbārde. Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek analizēta pedagoģiskā un zinātniskās literatūra un dažādu autoru atziņas par sākumskolas skolēnu fizisko un psiholoģisko attīstību, nūjošanas ietekmi uz skolēna fizisko attīstību, kā arī nūjošanas pamatelementu apguves iespējām sporta stundā. Empīriskajā daļā tiek pētīta sākumskolas skolēnu nūjošanas pamatelementu apguve veselības un sporta stundā. Tiek veikts skolēnu novērojums, lai noskaidrotu fizisko sagatavotību pirms uzsākt nūjošanas pamatelementu apguvi pētījuma sākumā; tiek veikta pedagoģiskā izmēģinājumdarbība, lai noskaidrotu kādas aktivitātes piedāvāt sekmīgai nūjošanas pamatelementu apgūšanai; pētījumā iegūto rezultātu analīze. Darbs sastāv no 54 lpp, darbā iekļauti 22 attēli, 4 tabulas, un izmantoti 28 literatūras avoti. Title of the paper: Promoting learning nordic walking basic elements for primary school students in health and physical study field. Author of the paper: Linda Eizenbārde. Paper consist of two parts – theoretical and empirical part. In the theoretical part is analized pedagogical and scientifical literature and different recources or physical and psychological develepement of students,the impact of nordic walking to physical developement, and possibility to learn basic elements of nordic walking in sport lessons. In the empirical part is made research of learning nordic walking basic elements for primary school students in health and physical study lessons.The students’reserch is done to get to know physical preparedness before starting learning nordic walking basic elements in beginning of research, pedagogical trial is done to get to know about activities which should be prepeared to offer sucessfull learning of nordic walking basic elements; the analysis of gained results of the research work. The paper work consists of 54 pages, there are included 22 pictures, 4 tables and used 28 resources of literature.