Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Daiga
dc.contributor.authorBrīgere, Dace
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-10T02:02:01Z
dc.date.available2022-12-10T02:02:01Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90837
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61442
dc.description.abstractBakalaura darba autores Daces Brīgeres pētījuma “Pētnieciskā darbība kā nozīmīgs pašvadītas mācīšanās sekmētājs dabaszinībās 3. klasē” mērķis ir teorētiski un praktiski izpētīt skolēnu pašvadītas mācīšanās prasmju sekmēšanu pētnieciskā darbībā dabaszinībās 3. klasē. Bakalaura darba ietvaros, analizējot pedagogu un psihologu atziņas un pētījumus, tiek teorētiski pētītas jaunākā skolas vecumposma īpatnības, pašvadītas mācīšanās būtība, pētnieciskās darbības posmi un metodika sākumskolā, savukārt, izmantojot empīriskā pētījuma metodes, veicot novērojumu, tiek izzināta un analizēta pašvadītas mācīšanās sekmēšana pētnieciskā darbībā dabaszinību mācību procesā 3. klasē. Bakalaura darbs sastāv no ievada, divām nodaļām, sešām apakšnodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba kopējais apjoms ir 54 lappuses, kurās ietilpst 16 attēli, 7 tabulas. Bakalaura darbs tiek balstīts uz 38 literatūras avotiem.
dc.description.abstractThe aim of the present research performed by Dace Brīgere, the author of the bachelor's work "Research activity as a significant promoter of self-guided learning of natural sciences in grade 3" is to study in theory and in practice the promoting of pupils' self-guided learning skills in research activities of natural sciences in grade 3. Within the framework of the present bachelor's work the characteristics of the younger school age, the essence of self-guided learning, the stages and methods of research activities in primary school are studied in theory by analysing the conclusions and studies of teachers and psychologists; whereas, by using the empirical research methods, by performing observations, the promoting of self-guided learning in research activities of natural sciences learning process in grade 3 is studied and analysed. The bachelor's work consists of introduction, two chapters, six sub-chapters, conclusions, and suggestions. The scope of work makes 54 pages with 16 figures and 7 tables included. The bachelor's work is based on 38 sources of literature.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectPašvadīta mācīšanās
dc.subjectPētnieciskā darbība
dc.subjectDabaszinības
dc.subject3. klase
dc.titlePētnieciskā darbība kā nozīmīgs pašvadītas mācīšanās sekmētājs dabaszinībās 3.klasē
dc.title.alternativeResearch and its planning as a significant promoter of self-guided learning of natural sciences in grade 3
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record