Show simple item record

dc.contributor.advisorUrdziņa-Deruma, Māra
dc.contributor.authorFreimane, Aija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-10T02:02:01Z
dc.date.available2022-12-10T02:02:01Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90861
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61446
dc.description.abstractDarba autore: Aija Freimane Darba zinātniskais vadītājs: Māra Urdziņa-Deruma Darba mērķis: izzināt 1.klases skolēnu radošās darbības sekmēšanas iespējas dizainā un tehnoloģijās. Bakalaura darbs sastāv no divām daļām, teorētiskās daļas un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā, tika izzināta un analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par radošās darbības būtību un radošās darbības sekmēšanas metodēm. Tika izzinātas radošās darbības sekmēšanas iespējas dizaina un tehnoloģijas mācību jomā 1.klases skolēniem. Empīriskajā daļā tikai veikts pētījums, par 1.klases skolēnu radošās darbības sekmēšanas iespējām. Empīriskajā daļā tika veikta un analizēta skolotāju aptauja. Tika veikta skolēnu novērošana un izstrādāti radošās darbības vērtēšanas kritēriji. Iegūtie rezultāti atspoguļoti tabulās un diagrammās. Pētījuma beigās veikti secinājumi un izstrādāti ieteikumi. Darba apjoms: 56 lapaspuses, 15 attēli, 9 tabulas, 7 pielikumi, 51 literatūras avoti Atslēgvārdi: sākumskola, skolēni, radošā darbība, dizains un tehnoloģijas
dc.description.abstractAuthor of the work: Aija Freimane Scientific supervisor: Māra Urdziņa-Deruma The purpose of the work: to find out the possibilities of promoting the creative activity of 1st grade students in design and technology. The bachelor thesis consists of two parts, the theoretical part and the empirical part. In the theoretical part, the pedagogical and psychological literature on the essence of creative activity and methods of promoting creative activity were studied and analyzed. The possibilities of promoting creative activity in the field of design and technology for 1st grade students were explored. In the empirical part, only a study was conducted on the possibilities of promoting the creative activity of 1st grade students. In the empirical part, a survey of teachers was conducted and analyzed. Pupils were observed and creative activity evaluation criteria were developed. The obtained results are reflected in tables and diagrams. At the end of the study, conclusions were made and recommendations were developed. Workload: 56 pages, 15 images, 9 tables, 7 appendices, 51 literature sources Keywords: preschool, students, creative activity, design and technologies
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectsākumskola
dc.subjectskolēni
dc.subjectradošā darbība
dc.subjectdizains un tehnoloģijas
dc.titleRadošās darbības veicināšana auduma aplikāciju un kolāžu apguvē dizainā un tehnoloģijās sākumskolā
dc.title.alternativePromotion of creative activity in the acquisition of fabric applications and collages in design and technology in primary school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record