Show simple item record

dc.contributor.advisorAugstkalne, Dace
dc.contributor.authorŠiņajeva, Violeta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-10T02:02:03Z
dc.date.available2022-12-10T02:02:03Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90871
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61454
dc.description.abstractDarba autors: Violeta Šiņajeva Bakalaura darba tēma: 4-5 gadīgu bērnu kustību apguves veicināšana pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski pētīt 4-5 gadīgu bērnu kustību apguves sekmēšanu pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Darba teorētiskajā daļā – tiek apskatītas un analizētas kustības un to veidi, kā arī pamatkustību veicinoši paņēmieni. Pētījumā – pētījumā tika izmantotas tādas metodes kā pedagoģiskā novērošana un pedagoģiskā izmēģinājuma darbība, ar kuru palīdzību tika novērtēti bērni pētījuma sākumā un pētījuma beigās pēc autores izstrādātiem un aprobētiem uzdevumiem un aktivitātēm kustību veicināšanai. Pētījuma rezultāti: apstiprināja, ka autores izvēlētās rotaļas veicina bērnu lekšanas un mešanas kustību uzlabošanos. Lai bērni turpinātu nostiprināt savas kustību prasmes, darba autore ieteiktu turpināt izmantot dažādas rotaļas, pielāgot rotaļu noteikumus atbilstoši bērnu prasmēm un vajadzībām. Darba kopējais apjoms: Darbs sastāv no 57 lpp.. Darbā izmantotas 3 tabulas, 17 attēli, 49 izmantotās literatūras avoti un 3 pielikumi. Atslēgas vārdi: pamatkustības, bērna attīstība, kustību rotaļas, mešana un lekšana.
dc.description.abstractThe author: Violeta Šiņajeva The topic of the bachelor's thesis: promotion of the acquisition of 4-5 year old children's movements in the preschool pedagogical process. The aim of the research: to theoretically and practically study the promotion of the movement of 4-5 year old children in the preschool pedagogical process. In the theoretical part of the work- movements and their types are examined and analyzes, as well as techniques that promote basic movement. In the research - the research used such methods as pedagogical observation and pedagogical trial activity, with the help of which the children were evaluated at the beginning of the study and at the end of the study according to tasks and activities for promoting movement developed and approved by the author. Research results: The results confirmed that the games chosen by the author contribute to the improvement of children's jumping and throwing movements. In order for children to continue to strengthen their movement skills, the author of the paper recommends continuing to use different games, adjusting the rules of the games according to the children's skills and needs. Total volume of the work: The work consists of 57 pages. (excluding attachments). The work uses 3 tables, 17 pictures, 49 used literature sources and 3 appendices. Keywords: basic movements, children development, movement play, throwing and jumping.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectpamatkustības
dc.subjectbērna attīstība
dc.subjectkustību rotaļas
dc.subjectmešana un lekšana
dc.title4-5 gadīgu bērnu kustību apguves veicināšana pirmsskolas pedagoģiskajā procesā
dc.title.alternativePromotion of the acquisition of 4-5 year old children's movements in the preschool pedagogical process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record