• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

1.-3. klašu skolēnu lasītprasmi veicinošu atbalsta pasākumu īstenošanas iespējas kombinētajā klātienes un attālinātajā mācību procesā

Thumbnail
View/Open
299-90877-Balode_Elize_ez20027.pdf (1.092Mb)
Author
Balode, Elīze
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Siliņa-Jasjukeviča, Gunta
Date
2022
Metadata
Show full item record
Abstract
Elīzes Balodes bakalaura darbā “1. – 3. klašu skolēnu lasītprasmi veicinošu atbalsta pasākumu īstenošanas iespējas kombinētajā klātienes un attālinātajā mācību procesā” tiek pētīta skolēnu lasītprasmes sekmēšana attālinātās mācībās, izmantojot mācību procesā lasītprasmi veicinošus atbalsta pasākumus. Pirmajā nodaļā apkopoti literatūras analīzes rezultāti, raksturots lasītprasmes attīstīšanas nosacījumi jaunākajā skolas vecumā un COVID-19 pandēmijas laika izaicinājumi skolēniem un skolotājiem attālināto mācību procesā, piedāvāts ieskats pasaules pieredzē šo izaicinājumu risināšanā. Otrajā nodaļā piedāvāts ieskats empīriskajā pētījumā, kurā tika novērotas attālinātās mācību stundas tiešsaistē, izstrādāts un īstenots lasītprasmes konkurss 3. klašu skolēniem, izstrādāti ieteikumi darbam ar lasītprasmi tiešsaistē un intervēti sākumskolas skolotāji, lai pētītu viņu pieredzi. Pētījumā tika noskaidroti būtiskākie izaicinājumi un to iespējamie risinājumi skolēnu lasītprasmes uzlabošanai attālināto mācību situācijā. Tika secināts, ka skolēnu pašvadīta mācīšanās, individuāla pieeja katram skolēnam, bet jo īpaši skolēnam ar lasīšanas grūtībām, vienota un vienkārša digitāla platforma, kurā gatavot, uzdot un labot skolēnu darbus, ir lasītprasmi sekmējošs atbalsta pasākumu kopums, kas labi strādā pedagoģiskajā praksē. Darbā atspoguļotie ieteikumi varētu veicināt pārdomāta, vienota attālinātā mācību modeļa izveidi, lai pedagogi, skolēni un vecāki būtu gatavi šādam mācību modelim, ja tas būtu nepieciešams nākotnē. Darbs sastāv no 47 lapaspusēm, neskaitot pielikumus. Tajā ir 4 tabulas un 6 attēli.
 
In Elizes Balodes bachelor’s thesis ”Supportive opportunities for 1st - 3rd grade pupils’ implementation of literacy in both regular and distance learning process” is studied implementation of student literacy in distance learning processing literacy supportive opportunities in learning process. The first chapter summarizes the results of the literature analysis, describes the conditions for developing literacy at the youngest school age and the challenges of the COVID-19 pandemic for students and teachers in the distance learning process, offers an insight into the world’s experience in solving these challenges. The second chapter provides insight into an empirical study that observed distance online lessons, designed and implemented a literacy competition for 3rd grade students, developed recommendations for working with online literacy and interviewed primary school teachers to explore their experiences. The research found out the most important challenges and their possible solutions for improving student’s reading skills in a distant learning process, It was concluded that student’s self-directed learning, an individual approach to each student, but especially to a student wwith reading difficulties, a single and simple digital platform for preparing, assigning and correcting student’s work are a set of support measures that promote reading skills and work well in pedagogical practice. The recommendations reflected in the work could contribute to the creation of a well thought out, unified remote learning model, so the educators, students and parents are ready for such a learning model if necessary. The work consists of 47 pages, excluding attachments. It contains 4 tables and 6 figure. Keywords: literacy, distance learning, primary school, online sites.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61458
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV