Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorStarta, Krista
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-10T02:02:03Z
dc.date.available2022-12-10T02:02:03Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90878
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61459
dc.description.abstractBakalaura darba “Angļu valodas apguves sekmēšana 5 gadus veciem bērniem spēlēs un kustību rotaļās” mērķis ir pētīt un praktiski pārbaudīt kustību rotaļu un spēļu izmantošanas iespējas angļu valodas sekmēšanai 5 gadus veciem bērniem. Darba autors: Krista Starta Pētījuma teorētiskajā daļā darba autore analizē teorētisko literatūru par otras valodas apguvi pirmsskolā, kā sekmēt vārdu krājumu pilnveidi izmantojot kustību rotaļas un spēles. Pētījuma empīriskajā daļā tiek apzināts angļu valodas vārdu krājums pirmsskolas X 5 gadus vecu bērnu grupai pētījuma sākumā un beigās. Pētījumā izvirzītā hipotēze: “Piecus gadus vecu bērnu angļu valodas apguve būs sekmīgāka, ja •skolotāja pedagoģiskajā darbā pielietos dažādas valodas mācīšanas metodes (kustību rotaļas, didaktiskās spēles) •skolotājam būs izstrādāts plāns angļu valodas sekmēšanai apstiprinājās. Atslēgas vārdi: kustību rotaļas, spēles, otras valodas apguve pirmsskolā, angļu valoda. Darba apjoms ir 59 lapaspuses, darbā iekļauti 25 attēli, 12 tabulas, 15 pielikumi. Darbā izmantoti 35 zinātniskās literatūras avoti
dc.description.abstractThe purpose of the bachelor's thesis “Facilitating English language learning among 5-year-olds using games and movement activities.” is to analyze and to verify the use games and movement activities in the learning process of children at the age of five. The author of the thesis: Krista Starta The theoretical section of the thesis is devoted to the analysis of the publications on the use of movement activities and games as tool to learn second language in preschool. In the practical section of the thesis, the author has studied vocabulary in the beginning and end of the research. The main queastion of the thesis: Learning English as a second language for 5-year-old children will be more successful if: •the teacher in pedagogical work will use different language learning tools (movement activities, didactic games) •the teacher will make a plan to emprove english language for 5-year-old children – approved. Keywords: movement activities, games, English as a second language in preschool, English language Content: 59 pages, 25 illustrations, 12 tables, 15 annexes. 35 scientific materials were used for preparing the thesis.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectkustību rotaļas
dc.subjectspēles
dc.subjectotras valodas apguve pirmsskolā
dc.subjectangļu valoda
dc.titleAngļu valodas apguves sekmēšana 5 gadus veciem bērniem spēlēs un kustību rotaļās
dc.title.alternativeFacilitating English language learning among 5-year-olds using games and movement activities
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record