Show simple item record

dc.contributor.advisorHelmane, Ineta
dc.contributor.authorŠakauska, Agnese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-10T02:02:07Z
dc.date.available2022-12-10T02:02:07Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90902
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61478
dc.description.abstractDarba autore: Agnese Šakauska Darba veids: Bakalaura darbs Darba nosaukums: Skolēna pašvadības prasmju veicināšana matemātikas mācībās kompetencēs balstītā pieejā 3.klasē. Darba zinātniskā vadītāja: Asoc. prof., Dr.paed Ineta Helmane Darba mērķis: Teorētiski un prakstiski analizēt un izpētīt pašvadības prasmes matemātikas mācībā 3.klasē. Darbā ir izvirzīta hipotēze:3. klases skolēnu pašvadītas mācīšanās prasmes, ietverot jauno kompetenču mācību modeli matemātikas jomā būs sekmīga, ja: 1.Pedagogs mācību procesā bērnu pašavdītas darbības izvirza, kā regulāras darbības. 2.Pedagogs piedāvā 3.klases skolēnu interesēm, vajadzībām atbilstošu matemātikas mācību saturu, veicinot tā patstāvīgu apguvi un vērtēšanu. 3. Pedagogs mācību procesā piedāvā daudzveidīgas darba organizācijas formās, dod skolēniem izvēles iespējas. Lai veiksmīgi pierādītu hipotēzi tiek veikta datu ieguve un izvirzīti bērnu novērtēšanas kritēriji un rādītāji Bakalaura darba apjoms: 52 lpp. Darbā izmantotas 4 tabulas, 18 attēli, 1 pielikums, 48 literatūras avoti
dc.description.abstractAuthor of the work: Agnese Šakauska Type of work: Bachelor's thesis Title of work: Promotion of student self-direct skills in mathematics learning in a competency-based approach in the 3rd grade. Scientific supervisor: Assoc. prof., Dr.paed Ineta Helmane The purpose of the work: Theoretically and practically to analyze and investigate self-management skills in the teaching of mathematics in the 3rd grade. The hypothesis is put forward in the work: 3. self-directed learning skills of grade 1 students, including the new competence learning model in the field of mathematics, will be successful if: 1. In the learning process, the pedagogue puts children's self-directed activities as regular activities. 2. The teacher offers mathematics that meets the interests and needs of the 3rd grade students learning content, promoting its independent learning and evaluation. 3. The teacher offers various forms of work organization in the learning process, gives choices for students. In order to successfully prove the hypothesis, data collection is carried out and criteria and indicators for children's evaluation are set Volume of bachelor thesis: 52 pages. The work uses 4 tables, 18 images, 1 appendix, 48 literature sources
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectcaurviju prasmes
dc.subjectpašvadīta mācīšanās
dc.subjectmatemātika
dc.subjectkompetences
dc.titleSkolēna pašvadības prasmju veicināšana matemātikas mācībās kompetencēs balstītā pieejā 3.klasē
dc.title.alternativePromotion of student self-management skills in mathematics learning in a competence-based approach in the 3rd grade
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record