Show simple item record

dc.contributor.advisorPurmale, Rasma
dc.contributor.authorSaliņa, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-10T02:02:10Z
dc.date.available2022-12-10T02:02:10Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90937
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61495
dc.description.abstract. Darba nosaukums: Veselīga paraduma apguves sekmēšanas iespējas pirmsskolā 3-4 gadus veciem bērniem. Autors: Madara Saliņa Darba vadītājs: Rasma Purmale Pētījuma mērķis: analizēt teorētiskās atziņas par paradumu veidošanās un attīstības pamatnosacījumiem, to sekmēšanas iespējām pirmsskolā, veikt praktisko pētījumu. Pētījuma objekts: pedagoģiskais process pirmsskolā. Pētījuma priekšmets: veselīgu paradumu apguve. Hipotēze: bērniem būs veselīgi paradumi, ja bērniem tie tiks sekmēti pedagoģiskajā procesā pirmsskolā ikdienā un būs sadarbība ar ģimeni. Pētījuma uzdevumi: 1.Analizēt teorētisko literatūru par paradumiem, veselīgu paradumu veidošanās un attīstības pamatnosacījumiem. 2.Analizēt bērna personības attīstības pamatnosacījumus pētāmā temata aspektā. 3.Iepazīties ar faktoriem, kas veicina veselīgu paradumu apguves sekmēšanu pirmsskolā 3 - 4 gadus veciem bērniem pirmsskolā. 4.Pētīt bērnu paradumus un sekmēt veselīgu paradumu veidošanos Veicot pētījumu varu secināt, ka hipotēze ir apstiprinājusies. Varu secināt, ka bērni vairāk sāk lietot augļus un dārzeņus. Bērnu vecāki vairāk sāk bērniem dot sabalansētu uzturu. Un ir vecāki, kas reizēm bērniem piedāvā veselīgus našķus. Ūdeni bērni dzer katru dienu pat vairākas reizes dienā gan bērnudārzā, gan mājās. No vecāku pildītajām anketām, secinu, ka vecāki ar bērniem nodarbojās ar dažādām fiziskajām aktivitātēm. Darba struktūra: titullapa, ievads, divas daļas,10 attēli, 2 tabulas, 1 pielikumi, secinājumi, literatūras un avotu saraksts, 40 Atslēgas vārdi: paradumi, veselīgi paradumi, sadarbība.
dc.description.abstractTitle of work: Possibilities of promoting the learning of healthy habits in preschool for 3-4 year old children. Author: Madara Saliņa Supervisor: Rasma Purmale The purpose of the study: to analyze the theoretical knowledge about the basic conditions for the formation and development of habits, the possibilities of their promotion in preschool, to conduct a practical study. Research object: pedagogical process in preschool. Research subject: learning healthy habits Hypothesis: children will have healthy habits if they are encouraged in the pedagogical process in preschool every day and there is cooperation with the family. Research tasks: 1. Analyze the theoretical literature on habits, the basic conditions for the formation and development of healthy habits. 2. To analyze the basic conditions of the child's personality development in the aspect of the researched topic. 3. Get to know the factors that contribute to promoting the learning of healthy habits in preschool for 3 - 4-year-old children in preschool. 4. Study children's habits and promote the formation of healthy habits By conducting research, I can conclude that the hypothesis has been confirmed. I can conclude that children are starting to eat more fruits and vegetables. Children's parents are starting to give their children a balanced diet. And there are parents who sometimes offer healthy snacks to their children. Children drink water every day, even several times a day, both in kindergarten and at home. From the questionnaires filled in by the parents, I conclude that the parents engaged in various physical activities with their children. The structure of the paper: title page, introduction, two parts, 10 pictures, 2 tables, 1 appendices, conclusions, list of references and sources, 40 Key words: habits, healthy habits, cooperation.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectparadumi
dc.subjectveselīgi paradumi
dc.subjectsadarbiba
dc.subjectparadumi
dc.subjectveselīgi paradumi
dc.titleVeselīgu paradumu apguves sekmēšanas iespējas pirmsskolā 3-4 gadu vecuma bērniem
dc.title.alternativePossibilities of promoting the learning of healthy habits in preschool for 3-4 year old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record