Eksperimentu izmantošana brīvdabas pedagoģijā pirmsskolas izglītības 3.posmā
Author
Zlemeta, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Zīriņa, Tija
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: Laura Zlemeta Darba nosaukums: Eksperimentu izmantošana brīvdabas pedagoģijā pirmsskolas izglītības 3. posmā. Darba mērķis: izzināt eksperimentu izmantošanas iespējas brīvdabas pedagoģijā pirmsskolas izglītības 3.posmā. Teorētiskā daļa: brīvdabas pedagoģijas analīzē , tiek aplūkots brīvdabas pedagoģija , kā izglītības un pētniecības joma un eksperimentu izmantošana brīvdabas pedagoģijā pirmsskolas izglītības 3. posmā. Pētījums balstās uz problēmu, veidot sadarbību bērnu starpā, loģiskās domāšanas attīstību, eksperimentu novērošanu brīvdabas pedagoģijā. Empīriskā daļa : detalizēti aprakstīta pētījuma gaita un uzrādīts pētījuma metodoloģiskais pamatojums: anketēšana, izmantojot eksperimentālo pētījuma metodi tika veikta bērnu aktivitātes novērošana brīvā dabā un praktiskais darbs ar bērniem. Autore piedāvā bērniem eksperimentēt, lai rosinātu bērnos interesi pētī, vērot un izzināt. Veicot pētījumu, autore secina, ka eksperimentējot, bērnos veidojas padziļināta interese pētījumiem un dabu. Atslēgas vārdi: interese izzināt, eksperimentu izmantošanas, pirmsskolas izglītības 3.posmā. Bakalaura darba apjoms 65 lapaspuses, attēlu skaits-12, tabulu skaits-21, literatūras un avotu skaits- 62, pielikumu skaits-1. Author of the work: Laura Zlemeta Title of work: Use of experiments in open-air pedagogies in pre-school education phase 3. Objective of work: to explore the possibilities of using experiments in open-air pedagogy in pre-school education phase 3. Theoretical part: in the outdoor pedagogy analysis, the field of outdoor pedagogies, the field of education and research, and the use of experiments in outdoor pedagogies in pre-primary education phase 3 are examined. The study is based on the problem, developing cooperation between children, developing logical thinking, observing experiments in open-air pedagogy. Empirical part: a detailed description of the course of the study and the methodological justification for the study: Anketting, using the experimental study method, observed child activity in the open environment and practical work with children. The author offers children to experiment to encourage children to study, watch and explore their interests. In the course of the study, the author concludes that in experimenting, children develop an in-depth interest in research and nature. Key words: interest in exploring, using experiments, in phase 3 of pre-school education. Bachelor's volume of 65 pages, number of images-12, number of tables-21, number of literature and sources - 62, number of attachments-1.