Show simple item record

dc.contributor.advisorSiliņa-Jasjukeviča, Gunta
dc.contributor.authorCape, Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-10T02:02:12Z
dc.date.available2022-12-10T02:02:12Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90948
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61502
dc.description.abstractElīna Cape. Bakalaura darbs: Iekļaujoša latviešu valodas mācību procesa īstenošana 1.klasē. Iekļaujošā izglītība ir aktuāla katra bērna attīstības kontekstā. Arī valodas mācības procesā ir būtiski respektēt skolēna vajadzības un individuālās attīstības īpatnības, pielāgojot saturu un mācību metodes, lai veicinātu valodas apguvi. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, kā īstenot iekļaujošu latviešu valodas mācību procesu 1. klasē. Lai to īstenotu, tika analizēta zinātniskā un metodiskā literatūra, veikta pedagoģiskā novērošana un izmēģinājuma darbība, izstrādāti secinājumi un priekšlikumi, kā pedagoģiskajā praksē īstenot iekļaujošu latviešu valodas mācību procesu 1.klasē. Pētījuma teorētiskajā daļā raksturota iekļaujošā izglītība, skolotāja loma, apkopoti ieteikumi iekļaujoša latviešu valodas mācību procesa īstenošanai 1.klasē. Empīriskajā pētītas iekļaujoša valodas mācības procesa īstenošanas iespējas praksē. Pētījumā secināts, ka ar iekļaujošu metožu palīdzību ir iespējama ikviena bērna iekļaujoša latviešu valodas mācību procesa īstenošana 1.klasē. Bakalaura darbs sastāv no ievada, teorētiskās analīzes, empīriskās pētījuma daļas, secinājumu un priekšlikumu daļas, kā arī no izmantotās literatūras un avotu saraksta. Bakalaura darba apjoms 53 lappuses. Bakalaura darbs satur 7 tabulas, 7 attēlus, 32 izmantotās literatūras un informācijas avotus un 3 pielikumus.
dc.description.abstractElīna Cape. Bachelor's thesis: inclusive of an inclusive learning process of the Latvian language in the 1st grade. Inclusive education is relevant in the context of every child's development. Also in the process of language learning, it is essential to respect the needs of the student and the peculiarities of individual development, adapting the content and teaching methods to promote language learning. The aim of the study is to find out how to implement an inclusive learning process of the Latvian language in the 1st grade. To implement it, was analyzed scientific and methodical literature, conducted pedagogical observation and pilot activity, developed conclusions and proposals on how to implement an inclusive learning process of the Latvian language in the 1st grade in pedagogical practice. In the theoretical part of the research, inclusive education, the role of the teacher is described, and recommendations for the implementation of an inclusive Latvian language learning process in the 1st grade are summarized. The possibilities of implementing inclusive language learning process in practice have been investigated in the empirical study. The study concluded that with the help of inclusive methods, it is possible to implement an inclusive Latvian language learning process for every child in the 1st grade. The bachelor's thesis consists of an introduction, theoretical analysis, part of empirical research, part of conclusions and proposals, as well as a list of used literature and sources. The volume of the bachelor thesis is 53 pages. The bachelor thesis contains 7 tables, 7 images, 32 used literature and information sources and 3 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectiekļaušana
dc.subjectvienlīdzība
dc.subjectlatviešu valodas
dc.subjectiekļaujošas mācību metodes
dc.titleIekļaujoša latviešu valodas mācību procesa īstenošana 1.klasē
dc.title.alternativeInclusive of an inclusive learning process of the Latvian language in the 1st grade
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record