Matemātisko priekšstatu sekmēšana 5-6 gadus veciem bērniem tehnoloģiju mācību jomā.
Author
Baltānova, Evija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vigule, Dagnija
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs: Matemātisko priekšstatu sekmēšana 5-6 gadus veciem bērniem tehnoloģiju mācību jomā. Darba autore: Evija Baltānova. Darba vadītāja: Docente Dr.paed. Dagnija Vigule. Darba mērķis: teorētiski un praktiski pētīt matemātisko prasmju sekmēšanas iespējas tehnoloģiju mācību jomā. Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskā pētījuma Teorētiskajā daļā analizētas un apkopotas teorētiskās atziņas par matemātisko prasmju sekmēšanu pirmsskolas mācību procesā Darba empīriskajā daļā aprakstīta pētnieciskā darbība pirmsskolas izglītības iestādē, kurā pētīti 10 bērni, vecumā no 5 – 6 gadiem. Darba apjoms: 46 lpp., 55 bibliogrāfiskie nosaukumi, 3 tabulas, 16 attēli, 5 pielikumi. Atslēgvārdi: 5-6 gadīgi bērni, matemātiskās prasmes, tehnoloģiju mācību jomas centrs. Bachelor`s thesis: 5-6- year-old children mathematical skills fostering in technology study field. Author: Evija Baltānova Adviser: Docent Dr.paed. Dagnija Vigule. Aim: Conduct a theoretical and practical research on mathematical skills fostering possibilities in technology study field. The Bachelor`s thesis consists of two parts- theoretical and empirical research. In the theoretical part of the paper the theoretical insights and conclusions about mathematical skills fostering in pre-school teaching process is analysed and summarised. In the empirical part of the paper the practical research process in pre-school entity where 10 5-6-year-old children were observed is described. Volume: 46 pages, 55 sources of literature, 3 tables, 16 pictures, 5 annexes. Keywords: 5-6-year-olds, mathematical skills, technology training field centre.