Show simple item record

dc.contributor.advisorTauriņa, Agrita
dc.contributor.authorTurovska, Alīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-10T02:02:14Z
dc.date.available2022-12-10T02:02:14Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90981
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61512
dc.description.abstractBakalaura darba tēma: Vārdu krājuma attīstības veicināšana rotaļās un ikdienas darbībās agrās bērnības posmā. Bakalaura darba autore: Alīna Turovska Bakalaura darba vadītājs: Agrita Tauriņa Darba mērķis: Teorētiski un praktiski izzināt un novērtēt vārdu krājuma attīstības veicināšanu rotaļās agrās bērnības posmā un ikdienas darbībās. Darba saturs: Darbā apkopota teorija un pētījuma daļa par vārdu krājuma attīstības veicināšanu rotaļās un ikdienas darbībās. Darba pirmajā daļā: Teorētiski tiek pētīta bērna valodas un runas attīstības likumsakarības. Tiek pētīta bērnu vārdu krājuma paplašināšanas iespējas, rotaļu un spēļu aktivizēšana un bagātināšana. Darba otrajā daļā: Tiek veikts empīriskais pētījums, lai praktiski pārbaudītu darbā izvirzīto hipotēzi un īstenotu mērķi. Tika pētīta un izzināta 2-3 gadu vecu bērnu novērojumi vārdu krājuma bagātināšanā rotaļās, un ikdienas darbībās. Tika izstrādāti kritēriji , uz kuriem balstoties, tika veikta Jelgavas privātā pirmskolas izglītības iestādē “X” jaunākā vecuma grupas bērnu vārdu krājuma novērtēšana un veicināšana. Atslēgvārdi: Valoda, runa, vārdu krājums, agrās bērnības attīstības posms, rotaļa, spēle. Bakalaura darba apjoms ir 46 lpp, darbā ievietotas 14.tabulas, 2.attēli, pievienoti 3.pielikumi. Darbā izmantoti 27 zinātniskās literatūras avoti.
dc.description.abstractSubject of Bachelor's work: Promoting the development of vocabulary in play and day-to-day activities in early childhood. Author of the Bachelor's work: Alina Turovska Bachelor's Head of work: Agrita Taurina Objective of the work: To study and evaluate theoretically and practically the promotion of the development of vocabulary in play during the early childhood period. Content of the work: The work compiles a theory on promoting the development of vocabulary in play. The first part of the work examines theoretically the language and speech peculiarities of the child. Opportunities for expanding children's vocabulary, activating and enriching play and games are being explored. The second part of the work carries out an examination of the objective pursued in practice. Observations of 2-3 year olds in enriching vocabulary through play were studied and learned. Criteria were developed on the basis of which evaluation and promotion of the vocabulary of the youngest age group in Jelgava private pre-school educational institution “X” was performed. The Bachelor's work volume is 46 pp, tables 14 in the job, figures 2, attachments 3 are added. The work uses 27sources of scientific literature.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectValoda
dc.subjectRuna
dc.subjectVārdu krājums
dc.subjectAgrās bērnības attīstības posms
dc.subjectRotaļa
dc.titleVārdu krājuma attīstības veicināšana rotaļās un ikdienas darbībās agrās bērnības posmā
dc.title.alternativePromoting the development of vocabulary in play and day-to-day activities in early childhood
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record