Kustību rotaļa 3-4 gadīgu bērnu sociālo prasmju sekmēšanai
Autor
Morozova, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Stangaine, Inga
Datum
2022Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakaaura darba temats: Kustību rotaļa 3 – 4 gadīgam bērnam sociālo prasmju sekmēšanai. Bakalaura darba autore: Inese Morozova. Pētījuma mērķis: Teorētiski un praktiski izzināt kustību rotaļu organizācijas metodes un izmantošanas iespējas 3 – 4 gadus vecu bērnu sociālo prasmju sekmēšanai pirmsskolas izglītības iestādē. Darbā tiek analizētas pedagoģiski psiholoģiskās attīstības likumskarības pētāmās problēmas sakarībā. Tiek raksturota kustību rotaļu būtība un to iedalījums/klasifikācija arī pedagoģiskā procesa organizēšanas norise un aktualizācija izmantojot kustību rotaļas. Darba praktiskā pētījuma daļā tiek izstrādāti kritēriji bērniem sociālo prasmju attīstīšnai, veikta sākotnējā bērnu novērošana, analizēti novērošanas rezultāti. Tiek izstrādāta un aktualizētā kustību rotaļu kopa bērnu sociālo prasmju attīstības sekmēšanai. Izmantojot teorētiskās literatūras atziņas un veiktos pētījumus, var apgalvot, ka darbā izvirzītā hipotēze ir apstiprinājusies. Atslēgas vārdi – kustību rotaļa, sociālās prasmes, vērtības un attieksme, vajadzības. Darba apjoms – 52. lapaspuses, darbā iekļautas 3 tabulas, 12 attēli, izmantoti 34 literatūras avoti. . The subject of Bakaaura's work: Game of movement for a 3 – 4 – year – old child in the preschool delivery of a social skills promoter. Author of Bakaaura's work: Inese Morozova The objective of the study: To explore in theory and practical terms the possibilities and methods of applying and using game games to promote social skills of children aged between 3 and 4 years in a pre-primary education institution. Will analyze pedagogical psychological development regularities concerning the research problem. Will describe the nature of movement games and their division/classification, as well as the pedagogical process of organization and actualization using movement games. In practical part of the reasearch will be developed criteria for kids social skill development, initial observation of children and analyses of the research results. Movment game collection for promoting social skill development in children is being developed and updated. Using the knowledge of the theoretical literature and the conducted researches, the research question – how movement play promotes the social skills of 3 – 4 – year-old children, can be reliably answered: with appropriate and engaging movement games that are suitable for the their ages, their staging, analysis, demonstration - it is possible to promote the development of children's social skills. Key words: movement play, social skills, values and attitudes, needs. Volume of work – 52 pages, work includes 3 tables, 12 images, use 34 literature sources.