Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorEveliete, Elza
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-10T02:02:15Z
dc.date.available2022-12-10T02:02:15Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90995
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61517
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir 4 – 5 gadīgu bērnu sadarbības prasmju veicināšana āra nodarbībās. Bakalaura darba pētījuma mērķis ir analizēt sadarbības prasmju veicināšanas iespējas āra nodarbībās 4 - 5 gadus veciem bērniem. Bakalaura darbā ietvertas divas teorētiskās nodaļas un viena praktiskā nodaļa – kopā 3 nodaļas un 9 apakšnodaļas. Bakalaura darbā ir izmantotas psihologu un pedagogu atziņas kā, piemēram, A. Špona, M. Montesori, D. Dzintere, I. Stangaine, R.Fišers, G. Svence, I. Jurgena. Lai sasniegtu bakalaura darba mērķi, tika veikta literatūras analīze, pedagoģiskā novērošana un statistiskā datu apstrāde. Pētījuma laikā tika novērotas un novertētas bērnu sadarbības prasmes pēc 4 kritērijiem. Pētījuma rezultātā iegūtie dati liecina, ka āra nodarbības sekmē bērnu prasmi sadarboties, ja tiek izvēlētas bērnu interesēm, vecumam atbilstošas nodarbības. Bakalaura darba apjoms: 47 lpp, 5. attēli, 4.tabulas, 45 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: sadarbības prasmes, brīvdabas pedagoģija, bērna attīstība, 4 – 5 gadus veci bērni.
dc.description.abstractThe subject of the bachelor`s thesis: fostering collaboration skills of 4-5 year old children in outdoor activities. The aim of the bachelor`s thesis: to analyse collaboration skill fostering opportunities in outdoor activities for 4-5 year old children. The bachelor`s thesis consists of the theoretical part and the practical part -all together 3 parts. The Bachelor`s thesis summarises and analyses information on the research subject using the findings of psychologists and teachers, such as A. Špona, M. Montesori, D.Dzintere, I. Stangaine, R.Fišers, G. Svence, I. Jurgena. Literature analysis, pedagogical observation and statistic data processing were used to achieve the aim. In practice, childrens cooperation skills were observed and assessed based on four criteria. The practical research is carried out in 2 stages - before and after the pilot pedagogical activity. The data obtained from the research shows that the outdoor activities foster children’s skills to collaborate if the lessons been chosen appropriately for the children`s interests and age group. The extent of the bachelor`s theses: 47 pages, 5 pictures, 4 tables, 47 literature sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectSadarbības prasmes
dc.subjectBrīvdabas pedagoģija
dc.subjectBērna attīstība
dc.subject4 - 5 gadus veci bērni
dc.title4 – 5 gadīgu bērnu sadarbības prasmju veicināšana āra nodarbībās.
dc.title.alternativeFostering collaboration skills of 4-5 year old children in outdoor activities.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record