Motivācijas pilnveide pedagoga darbā Rīgas Valsts Klasiskā ģimnāzijā
Автор
Samarina, Irīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Līne, Antra
Дата
2022Metadata
Показать полную информациюАннотации
Pētījuma "Motivācijas pilnveide pedagoga darbā Rīgas Valsts Klasiskā ģimnāzijā" mērķis ir izpētīt pedagogu apmierinātību ar darbu un motivāciju turpināt darbu. Izteikt priekšlikumus motivācijas pilnveidei. Motivācijai piemīt mūsdienu laikmets, tā ir aktuālā problēma, kuru vairāki autori pēta. Motivācija spēj būt iekšējā un ārējā, tā tiek balstīta uz katra indivīda. Motivāciju parasti nosaka cilvēku rīcību. Motivācija tiek sniegta uz mērķu realizēšanu, panākumu gūšanu dzīvē. Pastāv gan motivācija gan tas trūkums, it īpaši motivācijas trūkumu var dzirdēt formulējums kopā ar darba vietu. Motivācijas var trūkst gan darba sākumā, vai tas trūkst darbu turpinot. Daudzi atsakās strādāt, jo nav motivācijas. Šāds risks draud arī izglītības sfērā it īpaši pedagogiem. Pedagogi nav motivēti strādāt, un tam ir vairāki iemesli, ka pamātiemeslu izvēlas darba algu, jo tā it krietni mazā salīdzinājumā pret darba slodzi. Rīgas Valsts Klasiskas ģimnāzijas 50% pedagogu piedalījās aptaujā un sniedza atbildes par savu apmierinātību ar darbu. Darba apjoms ir - 41 lapa, un tam klāt ir pievienoti 2 pielikumi. Darbā ir izmantoti arī 20 attēli un 3 tabulas. The aim of “Motivation improvement in the work of Riga State Classical Gymnasium teachers” work is to analyze the teachers' satisfaction with their workplace and their motivation to stay in the profession. Upon successful accomplishment of this work suggestions regarding improvement of teachers' motivation will be advised. Nowadays motivation is a still important question, thus many authors continue to do research around it. Motivation can be both internal and external, it fluctuates depending on an individual. Motivation either can exist or can be lacking - especially the phrase "lack of motivation" is commonly used in the context of a workplace. The lack of motivation can appear in the very beginning of the career, as well as after some time in the profession. Many professionals decide to drop due to the lack of motivation. This is an issue that is highly sensitive especially to teachers. There are plenty of reasons why this is happening, although often they are not motivated to work because of extremely disproportionate income: the amount of working hours is much higher and does not correspond to the amount of money that is being paid for it. 50 percent of Riga State Classical Gymnasium took part in the research, by completing the questionnaire dedicated to express their satisfaction with their workplace. This work consists of 41 pages and 2 attachments. In the work 20 images and 3 tables were also used.