Show simple item record

dc.contributor.advisorLiepa, Diāna
dc.contributor.authorZvirgzda, Māra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-14T02:01:30Z
dc.date.available2022-12-14T02:01:30Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other91002
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61538
dc.description.abstractNoslēguma darba “Kritiskās domāšanas veicināšanas iespējas attālināto mācību procesā angļu valodas stundās 3.klasē” autors ir Māra Zvirgzda. Darba mērķis ir teorētiski pamatot un praktiski pārbaudīt 3.klases skolēnu kritiskās domāšanas veicināšanas iespējas angļu valodas stundās klātienes mācībās ar skolotāja klātbūtni un attālinātajās mācībās. Darbā ir noskaidrotas kritiskās domāšanas, domāšanas attīstības, attālināto mācību jēdzienu definīcijas, kā arī iezīmētas kritiskās domāšanas veidošanas iespējas. Fokusējoties uz svešvalodu apguves procesu attālināti, tika izvēlēti 4 nozīmīgi teorijā balstīti kritisko domāšanu veicinoši paņēmieni, kas var palīdzēt attīstīt skolēnu kritisko domāšanu. Praktiskā daļa ir empīrisks pētījums. Tika izmantota kvalitatīvā pētījuma metode - intervija ar angļu valodas skolotāju, skolēnu aptauja, izmantojot anketas, lai noteiktu, kā veicināt kritiskās domāšanas attīstību angļu valodas stundās 3.klasē. Aptaujā piedalījās 16 respondenti (3. klases skolēni). Izmantotās avotu un literatūras sarakstā ir 49 avoti un 1 pielikums. Darba apjoms ir 59 lapaspuses. Tajā ietverti 8 attēli un 10 tabulas.
dc.description.abstractThe aim of the final work, Possibilities to Develop Critical Thinking for 3rd Grade in Distance English Language Classes, is to find out how to develop critical thinking in English in Grade 3 both with a teacher in class and distantly. The author is Māra Zvirgzda. The paper clarifies definitions of critical thinking, thinking development, distance learning and outlines the possibilities to develop critical thinking. By focusing on the process of learning a foreign language distance, four critical thinking shaping techniques based in theoretical research were selected. The practical part is a case study. The qualitative research method was applied - an interview with an English teacher, interviewing students using questionnaires to determine how to develop critical thinking in English lessons in Grade 3. In total 16 students participated in the survey. The list of sources and literature used includes 49 sources and 1 appendix. Work contains 59 pages, 8 pictures and 10 tables. Keywords: children's thinking development, critical thinking, distance learning.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectdomāšanas attīstība
dc.subjectkritiskā domāšana
dc.subjectattālinātās mācības
dc.subjectsākumskolas vecumposms
dc.titleKritiskās domāšanas veicināšanas iespējas attālināto mācību procesā angļu valodas stundās 3. klasē
dc.title.alternativePossibilities to Develop Critical Thinking for 3rd Grade in Distance English language classes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record