Skolēna rokraksta pilnveidošana dažādos mācību priekšmetos 1. klasē.
Author
Briede, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Siliņa-Jasjukeviča, Gunta
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma: Skolēna rokraksta pilnveidošana dažādos mācību priekšmetos 1.klasē. Bakalaura darba autore: Inese Briede. Vērtējot mūsdienu skolēnu rokrakstus un vērojot viņu aktivitāti viedierīcēs, darba autore ir izvēlējusies savam bakalaura darbam šo tēmu, lai meklētu jaunas rokraksta pilnveidošanas iespējas un pievērstu lielāku uzmanību rokraksta veidošanai jau 1.klasē. Pētījuma mērķis: teorētiski un empīriski pētīt skolēnu rokraksta pilnveidošanas iespējas dažādos mācību priekšmetos 1.klasē. Pētījuma hipotēze: skolēna rokraksta pilnveidošana pedagoģiskajā procesā tiks veicināta, ja 1.klasē rokraksta pilnveide tiks īstenota dažādos mācību priekšmetos. Darbs sastāv no divām nodaļām. Pirmajā nodaļā ir apkopota informācija par rokraksta veidošanu pedagoģiskajā procesā jaunākajā skolas vecumā un tā veicināšanas iespējām dažādos mācību priekšmetos, savukārtotrādarba nodaļa ir veltīta empīriskā pētījuma īstenošanai. Darbs sastāv no 47 lapām, 1 tabulas, 10 attēliem. Bakalaura darba rakstīšanā tika izmantoti 58 literatūras avoti. Atslēgvārdi: skolēns, rokraksts, pilnveidošana, attīstīšana, sākumskola. Theme of the thesis: Improving the student's handwriting in various subjects in the 1st grade. The author of the thesis: Inese Briede Seeing the handwriting of today's students and their activity in smart devices, the author of the paper has chosen this topic for her bachelor's thesis in order to look for new opportunities and pay more attention to the creation of handwriting already in the 1st grade. The purpose of the study: to theoretically and empirically study the possibilities of improving students' handwriting in various subjects in the 1st grade. Research hypothesis: improvement of the student's handwriting in the pedagogical process will be promoted if in the 1st grade handwriting improvement will be implemented in various subjects. The work consists of two chapters. The first chapter gathers information about handwriting creation in the pedagogical process at the youngest school age. In the second chapter, the author of the work gathered information of the research. The work consists of 47 pages, 1 table, 10 images. 58 literary sources were used in writing the bachelor thesis. Keywords: student, handwriting, improvement, development, school