Skolēnu radošās darbības veicināšana matemātikas mācībā 3.klasei
Author
Latkovska, Sevda
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Helmane, Ineta
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba nosaukums: Skolēnu radošās darbības veicināšana matemātikas mācībā 3.klasei. Darba autore: Sevda Latkovska Darba vadītāja: Asoc.prof., Dr.paed Ineta Helmane Bakalaura darba mērķis ir pētīt un praktiski pārbaudīt skolēnu radošās darbības veicināšanu matemātikas mācībā 3. klasei. Bakalaura darbs sastāv no teorētiskās un empīriskās daļas, secinājumiem un ieteikumiem. Teorētiskajā daļā analizēta un apkopota pedagoģijas un psiholoģijas zinātniskā literatūra, žurnāli un pētījumi par radošas darbības būtību, matemātikas mācību sākumskolā, skolēnu radošas darbības veicināšanu. Empīriskajā daļā veikts pētījums divos posmos. Katrā posmā tiek īstenotas 5 nodarbības. Pētījuma hipotēze ir skolēna radošā darbība matemātikas mācībā tiek veicināta, ja mācību stundās tiek iekļauti problēmrisināšanas uzdevumi. Darba kopējais apjoms ir 62 lapaspuses. Tajās ir iekļautas 6 tabulas, 23 attēli, 5 pielikumi. Izmantots 62 literatūras avots. Atslēgas vārdi : radošums, matemātikas mācība, problēmrisināšana Title: Promotion of student’s creative activity in mathematics teaching for the 3rd grade. Author of the work: Sevda Latkovska Academic advisor: scientific supervisor Asoc. prof., Dr. paed. Ineta Helmane The aim of the baccalaureate is to study and virtually test the promotion of the creative performance of pupils in math teaching for grade 3. The bachelor's work consists of theoretical and empirical parts, conclusions, and recommendations. The theoretical part contains analyses and summarises of scientific literature of paedology and psychology, journals, and studies on the nature of creative activity, the promotion of math teaching in primary school and the promotion of the creative performance of students. In the empirical part, a study has been conducted in two stages. 5 lessons are performed at each stage. The studies hypothesis is that including problem solving tasks during class promotes student’s creative performance in math teaching. This work contains of 62 pages in which 9 tables, 23 images and 5 attachments are included. 62 sources of literature have been used to create the baccalaureate. Key words: creativity, mathematics teaching, problem solving