Show simple item record

dc.contributor.advisorLiepa, Diāna
dc.contributor.authorĪzaka, Daiga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-14T02:01:33Z
dc.date.available2022-12-14T02:01:33Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other91019
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61552
dc.description.abstractDarba autors: Daiga Īzaka Darba tēma: Pašvadītas mācīšanās prasmju veicināšana 3. klases angļu valodas stundās. Darba mērķis: Teorētiski un praktiski izzināt pašvadītas mācīšanās veicināšanas metodes angļu valodas apguvei sākumskolā. Darba saturs. Bakalaura darbā tiek pētīta pašvadīta mācību procesa būtība, uzsvaru liekot uz pašvadītas angļu valodas apguves prasmju veicināšanas iespējām sākumizglītības posma skolēniem. Tiek analizētas angļu valodas mācīšanās dažādās pieejas un metodes, lai noskaidrotu to piemērotību sākumizglītības skolēnu attīstības īpatnībām. Empīriskajā pētījumā tiek izstrādāti pašvadītas mācīšanās prasmju apguves kritēriji, kuri tiek izmantoti 3. klases skolēnu prasmju līmeņa noteikšanai. Praktiskajā pētījumā pielietota komunikatīvā pieeja angļu valodas apguvei. Lai veicinātu sarunvalodas un tekstveides vienlaicīgu pašvadītu apguvi, tiek pielietotas trīs interaktīvās mācību metodes – digitālās spēles, didaktiskā kartīšu spēle un mācīšanās sadarbojoties. Darba rezultāti. Teorētisko pētījumu rezultātā iegūti 6 secinājumi, kuros atspoguļotas atziņas gan no zinātniski pedagoģiskās literatūras analīzes, gan izglītību reglamentējošo dokumentu analīzes. Empīriskā pētījuma rezultātā formulēti 6 secinājumi, kas norāda uz darbā izvirzītā mērķa sasniegšanu un sniedz atbildi uz darbā izvirzīto hipotēzi. Hipotēze tika apstiprināta – katrā nākošajā interaktīvo mācību metožu pielietošanas reizē, skolēnu angļu valodas pašvadītas mācīšanās prasmes uzlabojās. Pedagoģiskā eksperimenta laikā 3. klases skolēnu pašvadītas angļu valodas apguves prasmes uzlabojās par 21%. Kvantitatīvā datu analīze uzrādīja, ka didaktiskā kartīšu spēle, par jauno vārdu apguvi un nostiprināšanu, visefektīvāk uzlaboja skolēnu pašvadītas mācīšanās prasmes. Sākumskolas angļu valodas skolotājiem sniegti 5 priekšlikumi par skolēnu pašvadītas angļu valodas mācīšanās prasmju līmeņa uzlabošanas iespējām. Darba apjoms: Darbā ir 50 lappuses, 10 attēli, 6 tabulas, 36 literatūras avoti, 0 pielikumu. Atslēgvārdi: Pašvadīta, angļu valoda, sākumskola, mācību metodes, kritēriji.
dc.description.abstractAnotation The author: Daiga Īzaka Thesis topic: Promoting self-directed learning skills in 3rd grade English classes. The purpose of the work: To theoretically and practically learn self-directed learning promotion methods for learning English in primary school. Work content. The bachelor's thesis examines the nature of the self-directed learning process, emphasizing the possibilities of promoting self-directed English language learning for elementary school students. Different approaches and methods of learning English are analyzed in order to find out their suitability for the developmental characteristics of primary school students. In the empirical study, self-directed learning skills acquisition criteria are developed, which are used to determine the skill level of 3rd grade students. The practical study uses the communicative approach to learning English. In order to promote the simultaneous self-directed learning of conversational and textual language, three interactive learning methods are used - digital games, didactic card game and cooperative learning. Work results. As a result of the theoretical research, 6 conclusions were obtained, which reflect the findings from both the analysis of the scientific and pedagogical literature and the analysis of the documents regulating education. As a result of the empirical study, 6 conclusions were formulated, which indicate the achievement of the goal set in the work and provide an answer to the hypothesis put forward in the work. The hypothesis was confirmed - each time interactive learning methods were used, students' self-directed learning of English improved. During the pedagogical experiment, self-directed English learning skills of 3rd grade students improved by 21%. Quantitative data analysis showed that the didactic card game for learning and consolidating new words most effectively improved students' self-directed learning skills. 5 proposals for improving the level of self-directed English language learning are given to primary school English teachers. Scope of the work: The work has 50 pages, 10 pictures, 6 tables, 36 literature sources, 0 appendices. Keywords: Self-directed, English language, primary school, teaching methods, criteria.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectPašvadīta
dc.subjectAngļu valoda
dc.subjectSākumskola
dc.subjectMācību metodes
dc.subjectKritēriji
dc.titlePašvadītas mācīšanās prasmju veicināšana 3. klases angļu valodas stundās.
dc.title.alternativePromoting self-directed learning skills in 3rd grade English classes.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record