Show simple item record

dc.contributor.advisorPetere, Anita
dc.contributor.authorSniķere, Zane
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-14T02:01:33Z
dc.date.available2022-12-14T02:01:33Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other91020
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61553
dc.description.abstractBakalaura darba tēma “Sadarbības prasmju veidošanās mācību procesā 1. klasē” tika izvēlēta, pamatojoties uz problēmas aktualitāti, kuru darba autore novērojusi darbā ar izglītojamajiem. Sadarbība kā prasme ir būtiska ne tikai mācību procesā, bet arī ikdienas sadzīvē. Bakalaura darba teorētiskās daļas sākumā tiek aplūkots sadarbības jēdziens teorētiskajā literatūrā. Teorētiskās daļas 2. nodaļā tiek aplūkoti metodiskie paņēmieni – mikroprojekti, neformālās sadarbības mācību grupas un mācību spēles, ar kuru palīdzību var veicināt sadarbības prasmju attīstīšanos. Bakalaura darba 3. nodaļā tiek apskatīts empīriskais pētījums, kura pamatā tiek vērotas un salīdzinātas skolēnu sadarbības prasmes mācību procesā un neformālajā vidē – prasme sarunāties, prasme uzklausīt un prasme vienoties. Autore vērojumus veic divos periodos 2021./2022. mācību gada septembrī - oktobrī un 2022./2023. mācību gada martā - aprīlī, uzmanību vēršot uz skolēniem, kuri kopīgi pavada laiku neformālajā vidē – pagarinātās dienas grupā un skolēniem, kuri pēc mācību stundām dodas uz mājām. Autore izvirza kritērijus un atbilstoši izvirzītajiem kritērijiem tiek veikti novērojumi, fiksēti rezultāti un salīdzinātas skolēnu sadarbības prasmes.
dc.description.abstractThe subject of the Bachelor`s work “Collaborating skills in first class” was selected based on a problem observed by the author working with learners. Cooperation as a skill is essential not only in the learning process but also in everyday life. At the beginning of the theoretical partthe concept of cooperation in theoretical literature is examined. Chapter 2 of the theoretical part deals with methodological techniques such as microprojects, non-formal cooperation training groups and training games that can contribute to the development of collaborative skills. In chapter 3 author looks at the empirical study, which is based on watching and comparing the skills of student cooperation in the learning process and in the informal environment: the ability to negotiate, the ability to listen and the ability to agree. The author shall observe in two periods: September – October 2021./2022. and March-April 2022./2023. Focusing on pupils who spend time together in the informal environment – extended days group and pupils who go home right after school hours. The author sets out criteria and observes observations, recorded results and compared skills in student cooperation according to the criteria.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectSadarbība
dc.subjectNeformālā vide
dc.subjectSarunāšanās
dc.subjectUzklausīšana
dc.subjectVienošanās
dc.titleSadarbības prasmju veidošanās mācību procesā 1. klasē
dc.title.alternativeCollaborating skills in first class.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record