Pašvadītā mācīšanās sākumskolas 1. klasē
Author
Dulberga, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Briška, Ilze
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: Ilze Dulberga Bakalaura darba “Pašvadītā mācīšanās sākumskolas 1. klasē” mērķis ir izzināt, kā motivācija sekmē pašvadītu mācību procesu sākumskolas 1. klasē. Bakalaura darbs ir rakstīts, lai pārbaudītu hipotēzi vai pedagogs sekmē pašvadītu mācīšanos, ja tiek nodrošināta skolēna iekšēja motivācija: •tiks veikta viena diagnosticējošā spēju analīze, •tiks īstenotas trīs mācību stundas. Darba teorijas daļa tika analizēta zinātniskā literatūra par pašvadītu mācīšanos procesu un motivāciju, kā arī apkopotas teorētiskās atziņas par pašvadītu mācīšanās procesu un motivāciju. •Empīriskajā pētījumā 1) veikta viena diagnosticējošā spēju analīze; 2) īstenotas trīs mācību stundas; 3) izstrādāti secinājumi un priekšlikumi. Pētījuma rezultāti rāda, ka apstiprinās hipotēzes pieņēmumi. Lai sekmētu pašvadītu mācīšanas procesu – pedagogam skolēns ir jāmotivē, lai sekmētu pašvadītu mācīšanos. Motivācija darboties un sasniegt rezultātu veido pašvadītu mācīšanos. Darbs sastāv no 56. lpp., ievada, 3 nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, 1 attēls, 43 avoti, 11 tabulām. Atslēgvārdi: sākumskola, pašvadīts mācību process, motivācija, pašregulēts. Author of the work: Ilze Dulberg The aim of the Bachelor's “Self-directed Learning in Primary School Class 1” is to explore how motivation contributes to a self-directed learning process in Primary School Class 1. The work of the bachelor is written to test the hypothesis if the educator promotes self-directed learning if the internal motivation of the pupil is provided: • one diagnostic capability analysis will be performed, • three hours will be implemented. Part of the work theory was the analysis of scientific literature on self-directed learning process and motivation, as well as the pooling of theoretical knowledge of self-directed learning process and motivation. • empirical study (1) carried out one diagnostic capability analysis; (2) three hours of study; (3) conclusions and proposals have been drawn up. The results of the study show that hypothesis assumptions are confirmed. In order to promote self-driving teaching, the teacher should motivate the pupil to promote self-driving learning. The motivation to work and achieve the result is self-directed learning. The work consists of page 56, introductory,3 chapters, conclusions and proposals, 1 image, 43 sources, 11 tables. Keywords: primary school, self-directed learning process, motivation.