Show simple item record

dc.contributor.advisorKalēja-Gasparoviča, Daiga
dc.contributor.authorMedne, Anna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-14T02:01:35Z
dc.date.available2022-12-14T02:01:35Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other91030
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61561
dc.description.abstractAnnas Mednes bakalaura darbs “Skolēnu radošuma veicināšana ārpus stundu darbā sākumskolas 3. klasē” ir izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Pedagoģijas nodaļā. Bakalaura darbs sastāv no ievada, 2 nodaļām, 6 apakšnodaļām, izmantoto avotu un literatūras sarakstu (29 vienības), 3 tabulām. Bakalaura darba mērķis ir teorētiski noskaidrot un praktiski pārbaudīt kā notiek skolēnu radošuma veicināšana ārpus stundu darbā sākumskolas 3. klasē. Darba teorētiskajā daļā tika izpētīts teorētiskais jēdziens „radošums” un tā būtība, radošuma veicināšanas process, aplūkota radošā darbība mācību procesā, izanalizētas radošuma attīstīšanas iespējas. Empīriskajā daļā tika veikta pedagoģiskā anketa, kā arī tika novēroti septiņpadsmit 3. klases bērni pagarinātās grupas nodarbībā. Nobeigumā ir izdarīti secinājumi.
dc.description.abstractThe bachelor paper by Anna Medne “Encouraging students’ creativity in extracurricular activities in the 3rd grade of primary school” was worked out in Latvia University, Faculty of Pedagogy, Psychology and Art, Pedagogy Department. The paper consists of the introduction, 2 units, 6 subunits, list of sources and literature (29 units), 3 tables. The aim of the bachelor paper is to find out theoretically and check practically, how students’ creativity is encouraged in extracurricular activities in the 3rd grade of primary school. In the theoretical part the concept of creativity is studied, its meaning, its encouraging process, the creative process in learning process, options of creativity development are researched. In the empirical part, a teacher survey is conducted and 17 students are observed in after school activity. The conclusions are drawn in the end. Keywords: creativity, encouragement, creative process, extracurricular work.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectradošums
dc.subjectradošā darbība
dc.subjectārpus stundu darbs
dc.subjectcreativity
dc.titleSkolēnu radošuma veicināšana ārpus stundu darbā sākumskolas 3. klasē
dc.title.alternativeEncouraging students’ creativity in extracurricular activities in the 3rd grade of primary school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record