Show simple item record

dc.contributor.advisorSiliņa-Jasjukeviča, Gunta
dc.contributor.authorStrautiņa, Jolanta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-14T02:01:35Z
dc.date.available2022-12-14T02:01:35Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other91034
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61563
dc.description.abstractDarba autore: Jolanta Strautiņa; Darba tēma: Jaunākā skolas vecuma bērnu literatūras lasīšanas intereses veicināšanas iespējas brīvdabas pedagoģijā. Darba mērķis: Teorētiski pētīt brīvdabas pedagoģijas metodes literatūras lasīšanas intereses veicināšanai sākumskolā. Darbā teorētiskajā daļā pamatota brīvdabas pedagoģijas nepieciešamība izglītībā, skaidrota tās būtība un ietekme uz cilvēka garīgo, emocionālo un fizisko veselību, intereses rosināšanu par literatūras lasīšanu. Apkopoti metodiskie paņēmieni lasīšanas veicināšanai brīvdabas situācijās sākumizglītībā. Empīriskajā pētījumā analizētas lasīšanas veicināšanas iespējas brīvdabā, veicot pedagoģisko novērojumu un interviju. Secināts, ka brīvdabas pedagoģija veicina literatūras lasīšanu, jo kalpo kā mācību vide un plašs mācību līdzeklis. Izstrādāti praktiski ieteikumi sākumskolas vecuma bērnu literatūras lasīšanas iespējām, ierasto vidi nomainot uz mācībām dabā. Pētījuma metodes: Literatūras analīzes metode, pedagoģiskais novērojums, intervija. Studiju darba apjoms: (47 lpp., 2 attēli, 3 tabulas.) Atslēgas vārdi: literatūras lasīšanas veicināšana un brīvdabas pedagoģija.
dc.description.abstractAuthor: Jolanta Strautiņa Topic: Possibilities of promoting literature reading in primary school using outdoor pedagogy. Aim of the work: To research theory about outdoor pedagogy that could help promoting literature reading in primary school. In the theoretical part of the work the necessity of outdoor pedagogy is justified and it is explained how it can impact the mental, physical and emotional health of humans. There is information collected about different methods used in outdoor pedagogy. Empirical data on the promotion of literature reading using outdoor pedagogy is collected by doing a pedagogical observation and interview. The main conclusion is that outdoor pedagogy promotes literature reading, as it serves as the environment for learning, as well as a learning tool. There are practical suggestions developed for promoting possibilities of primary school literature reading using outdoor pedagogy methods. Methods of research: Literature analysis, observation method. The work consists of 47 page, 2 figures, 3 tables. Key words: literature reading promotion, outdoor pedagogy
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectliteratūras lasīšanas veicināšana
dc.subjectbrīvdabas
dc.subjectpedagoģija
dc.subjectsākumskola
dc.titleJaunākā skolas vecuma bērnu literatūras lasīšanas intereses veicināšanas iespējas brīvdabas pedagoģijā
dc.title.alternativePromoting interest in reading literature in primary school using outdoor pedagogy
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record