Show simple item record

dc.contributor.advisorMihno, Linda
dc.contributor.authorGriba, Jūlija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-14T02:01:36Z
dc.date.available2022-12-14T02:01:36Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other91044
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61569
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums: “Digitālās prasmes, uzsākot mācības sākumizglītības 1.posmā”. Darba autore: Jūlija Griba. Darba zinātniskā vadītāja: Ph. D. Linda Mihno. Darba saturs: 43 lpp., 1 tabula, 13 attēli, 3 pielikumi. Darba mērķis: noskaidrot digitālās prasmes, pirmklasniekiem stājoties skolā. 2019. gadā Latvijā tika ieviests jauns mācību standarts pirmsskolas izglītības iestādēs. Jaunā pieeja paredz caurviju prasmju attīstību, t.sk. digitālo prasmi. COVID-19 pandēmijas laikā sabiedrība saskārās ar jaunu izaicinājumu – attālinātās mācības, t.sk. jaunāko klašu skolēniem un pat pirmsskolēniem. Kļuva skaidrs, ka digitālā prasme ir viena no svarīgākajām prasmēm, un tai jāpievērš lielāka uzmanība, tas arī nosaka pētījuma “Digitālās prasmes, uzsākot mācības sākumizglītības 1.posmā” aktualitāti gan no teorētiskā viedokļa, gan no praktiskās puses. Pētījuma jautājums: Kādas digitālās prasmes ir pirmklasniekiem, iestājoties skolā? Darba praktiskajā daļā autore apraksta savu pētnieciski praktisko darbību, veicot diagnostikas nodarbību, lai noskaidrotu pirmklasnieku digitālās prasmes, aptaujājot pirmklasnieku vecākus un pirmsskolas pedagogus. Pētījuma rezultātā tiek izdarīti secinājumi. Pētījuma rezultāti tiek apkopoti grafiskos attēlos - diagrammās.
dc.description.abstractBachelor thesis title: "Students Digital skills starting primary school". Thesis author: Julia Griba. Academic supervisor: Ph.D. Linda Mihno. Contents: 43 pages, 1 table, 13 images, 3 appendices. The aim of the work was to examine and understand the state of digital skills of the first graders as they start the school. In 2019, a new primary school educational standard was introduced in Latvia. The new approach encourages the development of new essential cross-cutting skills, including digital skills. During the COVID-19 pandemic society faced a new challenge-remote education, which was practiced across all school age groups. Imminently it became clear that digital skills are now essential part of the educational system and more attention should be paid to these. This also determines the relevance of the thesis, both from a theoretical and practical points of view. Research question: What digital skills do first graders have when they enter school? In the practical part of the research work, the author describes her hands on approach by interviewing first-graders' parents and preschool teachers to understand the state of digital skills of first-graders. Conclusions were made and summarised in the thesis in graphic diagrams as the result of research work that was done.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectdigitālās tehnoloģijas
dc.subjectpirmsskolas vecuma bērni
dc.subjectdigitālās prasmes
dc.subjectpirmsskola
dc.titleDigitālās prasmes, uzsākot mācības sākumizglītības 1.posmā
dc.title.alternativeDigital skills when starting studies in the 1st stage of primary education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record