Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorUrdziņa-Deruma, Māra
dc.contributor.authorMiķelsone, Ilona
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-14T02:01:36Z
dc.date.available2022-12-14T02:01:36Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other91047
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61571
dc.description.abstractDarba autore: Ilona Miķelsone Darba zinātniskais vadītājs: Māra Urdziņa-Deruma Darba mērķis: teorētiski un praktiski izzināt 5 - 6 gadīgu bērnu sīkās motorikas attīstības sekmēšanas iespējas, darbā ar tekstilmateriāliem. Darbs sastāv no divām daļām, teorētiskās daļas un empīriskā pētījuma. Teorētiskajā daļā tika analizētas pedagogu un psihologu atziņas par sīkās motorikas jēdziena būtību. Par sīkās motorikas attīstības nozīmi 5 – 6 gadus veciem bērniem un tās attīstības īpatnībām. Teorētiskajā daļā tika izzinātas sīkās motorikas attīstības iespējas izmantojot tekstilmateriālus. Empīriskajā daļā tika izstrādāti sīkās motorikas vērtēšanas kritēriji un veikta bērnu pedagoģiskā novērošana. Tika veikta pedagoģiskā izmēģinājuma darbība, kuras laikā ar dažāda veida uzdevumiem tika veicināta sīkās motorikas attīstība. Tika izveidotas 5 rotaļnodarbības ar tehnoloģijas jomas dominanti, darbam ar tekstilmateriāliem. Pētījuma beigās tika apkopoti un analizēti iegūtie dati, izstrādāti secinājumi. Darba apjoms: 53 lpp., 13 attēli, 7 tabulas, 42 literatūras avoti, 6 pielikumi.
dc.description.abstractAuthor of the work: Ilona Miķelsone Scientific leader of the work: Māra Urdziņa-Deruma The purpose of the work: to theoretically and practically explore the possibilities of promoting the development of fine motor skills of 5-6-year-old children, working with textile materials. The work consists of two parts, the theoretical part and the empirical research. In the theoretical part, the knowledge of pedagogues and psychologists about the nature of the concept of fine motor skills was analyzed. About the importance of fine motor development for 5-6-year-old children and the peculiarities of its development. In the theoretical part, the possibilities of fine motor development using textile materials were explored. In the empirical part, pedagogical observation of children was carried out, criteria for evaluating fine motor skills were developed. A pedagogical trial was conducted during which the development of fine motor skills was promoted with various tasks. 5 play lessons were created with the dominant field of technology, working with textile materials. At the end of the research, the obtained data were collected and analyzed, conclusions were drawn. Work volume: 53 pages, 13 images, 7 tables, 42 literature sources, 6 attachments. Keywords: Preschool, textile materials, fine motor skills.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectTekstilmateriāli
dc.subjectSīkā motorika
dc.subjectPreschool
dc.subjectTextile materials
dc.titleSīkās motorikas attīstības sekmēšana 5 - 6 gadus veciem bērniem darbā ar tekstilmateriāliem
dc.title.alternativePromoting fine motor skolls development for 5 - 6 year old children working with textile materials
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige