Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līga
dc.contributor.authorOzoliņa, Annija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-14T02:01:37Z
dc.date.available2022-12-14T02:01:37Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other91048
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61572
dc.description.abstractDiplomdarba autors: Annija Ozoliņa Diplomdarba vadītāja: Dr. paed., doc. Līga Āboltiņa Diplomdarba nosaukums: Runas attīstības sekmēšana 2-3 gadus veciem bērniem, izmantojot animācijas filmas latviešu valodā . Darba mērķis: Sekmēt 2-3 gadus vecu bērnu runas attīstību, izmantojot latviešu animācijas filmas. Diplomdarbs sastāv no divām daļām – teorētiskā daļa un empīriskā daļa. Teorētiskajā daļā ir apkopotas un analizētas zinātnieku teorijas par 2-3 gadus vecu bērnu runas attīstību, noskaidrots valodas un runas jēdziena raksturojums un būtība, izzinātas animācijas filmas kā runas prasmju veicinātājs, kā arī izstrādāti kritēriji 2-3 gadus vecu bērnu runas attīstībai. Empīriskajā daļā ir sniegts pētījuma metodoloģiskais pamatojums 2-3 gadu vecu bērnu runas attīstībai, izmantojot animācijas filmas latviešu valodā. Pētījumā atspoguļots, kā pēc animācijas filmas noskatīšanās praktiskā darbībā ir strādāts ar bērnu, lai šī animācijas filma sekmētu viņa vārdu krājumu. Diplomdarba apjoms: 71 lappuse, darbs ietver 15 attēlus, 4 tabulas, 9 pielikumus 35 literatūras avotus. Atslēgas vārdi: runas attīstība, pirmsskola, runas attīstības kritēriji, animācijas filmas.
dc.description.abstractThe author of the paper: Annija Ozoliņa The superior of the paper: Dr. paed., doc. Līga Āboltiņa The title of the paper: Promoting speech development for 2–3-year-old children using animated films in the latvian language. Objective of the study: Promote the speech development of 2–3-year-old children using Latvian animated films. The content of the paper consists of two parts - the theoretical part and the empirical part. A theoretical part, scientists collected and analyzed theories about the speech development of 2- 3-year-old children have been summarized and analyzed, the characteristics and essence of the concept of language and speech have been clarified, animated films have been explored as a promoter of speech skills, and criteria for the speech development of 2-3-year-old children have been developed. In the empirical part, the methodological basis of the study is presented for the speech development of 2-3-year-old children using animated films in latvian. The study reflects how, after watching an animated film, the child has been worked with in a practical activity so that this animated film promotes his vocabulary. The content of the paper: 71 pages, 15 pictures, 4 tables, 9 attachments 35 literature sources Key words: speech development, preschool, speech development criteria, animated films
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectrunas attīstība
dc.subjectrunas attīstības kritēriji
dc.subjectanimācijas filmas
dc.titleRUNAS ATTĪSTĪBAS SEKMĒŠANA 2-3 GADUS VECIEM BĒRNIEM, IZMANTOJOT ANIMĀCIJAS FILMAS LATVIEŠU VALODĀ
dc.title.alternativePROMOTING SPEECH DEVELOPMENT FOR 2-3 YEAR OLD CHILDREN USING ANIMATED FILMS IN THE LATVIAN LANGUAGE
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record