Show simple item record

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorBogdanoviča, Sindija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-14T02:01:37Z
dc.date.available2022-12-14T02:01:37Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other91053
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61574
dc.description.abstractDiplomdarba temats – Agresīvas uzvedības mazināšanas iespējas 4 gadus veciem bērniem pirmsskolā Darba autore – Sindija Bogdanoviča Darba vadītāja – Prof. Dr. psych. Tija Zīriņa Pētījuma mērķis: teorētiski pētīt un praktiski pārbaudīt agresīvas uzvedības mazināšanas iespējas 4 gadus veciem bērniem pirmsskolā. Darbā tika analizēta teorētiskā literatūra par agresīvas uzvedības cēloļiem 4 gadus veciem bērniem pirmsskolā un aplūkota informācija vispārējā kontekstā. Darba gaitā tika noskaidrotas un saskatītas agresīvas uzvedības cēloļi un likumsakarības noteiktajā vecumposmā. Praktiskajā daļā tika izvirzīts jautājums- ar kādiem pedagoģiskajiem paņēmieniem 4 gadus vecu bērnu agresīvas uzvedības mazināšana būs sekmīga? Pētījuma rezultātā tika secināts, ka agresīvas uzvedības izpausmes četrus gadus veciem bērniem ir iespējams mazināt skolotājam aktīvi sadarbojoties ar bērna vecākiem, apgūstot konfliktu risināšanas un nomierināšanās stratēģijas, jo pētījuma laikā uzlabojās agresīvas uzvedības rādītāji visiem bērniem, kuriem uzsākot pētījumu agresīvas uzvedības līmenis tika novērtēts kā augsts vai vidējs. Darba struktūra – ievads, teorētiskā daļa un pētījums, iegūto rezultātu kvalitatīvā un kvantitatīvā analīze, izmantoto literatūru saraksts, pielikumi. Atslēgas vārdi – agresivitāte, uzvedība, mazināšanas iespējas, pirmsskola.
dc.description.abstractDiploma thesis topic – Possibilities of reducing aggressive behavior for 4-year-old children in preschool The author of the work - Sindija Bogdanoviča Supervisor – Prof. dr. psych. Tija Zīriņa The purpose of the study: to theoretically study and practically test the possibilities of reducing aggressive behavior in 4-year-old children in preschool. The work analyzed the theoretical literature on the causes of aggressive behavior in 4- year-old children in preschool and considered the information in the general context. In the course of the work, the causes and regularities of aggressive behavior at the specified age were clarified and seen. In the practical part, the question was raised - what pedagogical techniques will be used to reduce the aggressive behavior of 4-year-old children successfully? As a result of the study, it was concluded that it is possible to reduce the manifestations of aggressive behavior in four-year-old children by the teacher actively cooperating with the child's parents, learning conflict resolution and calming strategies, because the indicators of aggressive behavior improved during the study for all children whose level of aggressive behavior was assessed as high at the beginning of the study or medium. Work structure - introduction, theoretical part and research, qualitative and quantitative analysis of the obtained results, list of used literature, appendices. Key words – aggressiveness, behavior, mitigation options, preschool.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectagresivitāte
dc.subjectuzvedība
dc.subjectmazināšanas iespējas
dc.subjectpirmsskola
dc.titleAgresīvas un nevēlamas uzvedības mazinšanas iespējas 4 gadus veciem bērniem pirmsskolā
dc.title.alternativePOSSIBILITIES OF REDUCING AGGRESSIVE BEHAVIOR FOR 4 YEAR OLD CHILDREN IN PRESCHOOL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record