Показать сокращенную информацию
3-4 GADUS VECU BĒRNU PAŠVADĪTAS DARBĪBAS SEKMĒŠANA PIRMSSKOLAS IZGLĪTĪBAS IESTĀDĒ
dc.contributor.advisor | Āboltiņa, Līga | |
dc.contributor.author | Brača, Guna | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2022-12-14T02:01:38Z | |
dc.date.available | 2022-12-14T02:01:38Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | 91062 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61582 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba autore: Guna Brača Kvalifikācijas darba tēma: 3-4 gadus vecu bērnu pašvadītas darbības sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma objekts: pirmsskolas pedagoģiskais process. Pētījuma priekšmets: 3 – 4 gadus vecu bērnu pašvadīta darbība. Pētījuma mērķis: sekmēt 3 – 4 gadus vecu bērnu pašvadītu darbību pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma uzdevumi: 1.Skaidrot pašvadītas darbības jēdziena būtību; 2.Raksturot pašvadītas darbības raksturojumu pedagoģiskajā procesā; 3.Sniegt 3 – 4 gadus vecu bērnu pašvadītas darbības raksturojumu; 4.Raksturot rotaļnodarbības; 5.Veikt 3 – 4 gadus vecu bērnu pašvadītas darbības izpēti; 6.Izstrādāt un aprobēt izmēģinājuma darbību 3 - 4 gadus vecu bērnu pašvadītas darbības sekmēšanā; 7.Apkopot un analizēt iegūtos rezultātus. Pētījuma metodes: 1.Zinātniskās literatūras un avotu analīze; 2.Pedagoģiskā novērošana; 3.Izmēģinājuma darbība; 4.Iegūto rezultātu apkopojums un analīze. Pētījuma bāze: PII ,, X” 3 – 4 gadus vecu bērnu grupa. Atslēgvārdi: Pašvadīta mācīšanās, rotaļnodarbība, atgriezeniskā saite, darba vide. | |
dc.description.abstract | Author of qualification work: Guna Brača Qualification work theme: Promoting the self-directed activity of 3-4-year-old children in a preschool educational institution Research object: preschool pedagogical process. Subject of research: Self-directed activity of 3-4-year-old children. Objective of the study: to promote the self-directed activity of 3-4-year-old children in a preschool educational institution. Research tasks: 1.Explain the essence of the concept of self-directed activity. 2.Describing the characteristics of self-directed activity in the pedagogical process. 3.Provide a description of the self-directed activity of 3-4-year-old children. 4.Describing play activities. 5.Conduct research of self-directed activity of 3-4-year-old children. 6.To develop and approve a trial activity in promoting the self-directed activity of 3-4-year-old children. 7.Summarize and analyze the obtained results. Research methods: 1.Analysis of scientific literature and sources. 2.Pedagogical observation. 3.Trial operation. 4.Summary and analysis of the obtained results. Research base: PII, X” group of 3–4-year-old children. Keywords: Self-directed learning, play lesson, feedback, work environment. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | Pašvadīta mācīšanās | |
dc.subject | rotaļnodarbība | |
dc.subject | atgriezeniskā saite | |
dc.subject | darba vide | |
dc.title | 3-4 GADUS VECU BĒRNU PAŠVADĪTAS DARBĪBAS SEKMĒŠANA PIRMSSKOLAS IZGLĪTĪBAS IESTĀDĒ | |
dc.title.alternative | PROMOTING THE SELF-DIRECTED ACTIVITY OF 3-4 YEAR OLD CHILDREN IN A PRE-SCHOOL EDUCATIONAL INSTITUTION | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
Файлы в этом документе
Данный элемент включен в следующие коллекции
-
Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]
IEROBEŽOTAS PIEKĻUVES KOLEKCIJA. PILNTEKSTS PIEEJAMS LU STUDENTIEM U.C. PERSONĀLAM.