Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līga
dc.contributor.authorBrača, Guna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-14T02:01:38Z
dc.date.available2022-12-14T02:01:38Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other91062
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61582
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore: Guna Brača Kvalifikācijas darba tēma: 3-4 gadus vecu bērnu pašvadītas darbības sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma objekts: pirmsskolas pedagoģiskais process. Pētījuma priekšmets: 3 – 4 gadus vecu bērnu pašvadīta darbība. Pētījuma mērķis: sekmēt 3 – 4 gadus vecu bērnu pašvadītu darbību pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma uzdevumi: 1.Skaidrot pašvadītas darbības jēdziena būtību; 2.Raksturot pašvadītas darbības raksturojumu pedagoģiskajā procesā; 3.Sniegt 3 – 4 gadus vecu bērnu pašvadītas darbības raksturojumu; 4.Raksturot rotaļnodarbības; 5.Veikt 3 – 4 gadus vecu bērnu pašvadītas darbības izpēti; 6.Izstrādāt un aprobēt izmēģinājuma darbību 3 - 4 gadus vecu bērnu pašvadītas darbības sekmēšanā; 7.Apkopot un analizēt iegūtos rezultātus. Pētījuma metodes: 1.Zinātniskās literatūras un avotu analīze; 2.Pedagoģiskā novērošana; 3.Izmēģinājuma darbība; 4.Iegūto rezultātu apkopojums un analīze. Pētījuma bāze: PII ,, X” 3 – 4 gadus vecu bērnu grupa. Atslēgvārdi: Pašvadīta mācīšanās, rotaļnodarbība, atgriezeniskā saite, darba vide.
dc.description.abstractAuthor of qualification work: Guna Brača Qualification work theme: Promoting the self-directed activity of 3-4-year-old children in a preschool educational institution Research object: preschool pedagogical process. Subject of research: Self-directed activity of 3-4-year-old children. Objective of the study: to promote the self-directed activity of 3-4-year-old children in a preschool educational institution. Research tasks: 1.Explain the essence of the concept of self-directed activity. 2.Describing the characteristics of self-directed activity in the pedagogical process. 3.Provide a description of the self-directed activity of 3-4-year-old children. 4.Describing play activities. 5.Conduct research of self-directed activity of 3-4-year-old children. 6.To develop and approve a trial activity in promoting the self-directed activity of 3-4-year-old children. 7.Summarize and analyze the obtained results. Research methods: 1.Analysis of scientific literature and sources. 2.Pedagogical observation. 3.Trial operation. 4.Summary and analysis of the obtained results. Research base: PII, X” group of 3–4-year-old children. Keywords: Self-directed learning, play lesson, feedback, work environment.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectPašvadīta mācīšanās
dc.subjectrotaļnodarbība
dc.subjectatgriezeniskā saite
dc.subjectdarba vide
dc.title3-4 GADUS VECU BĒRNU PAŠVADĪTAS DARBĪBAS SEKMĒŠANA PIRMSSKOLAS IZGLĪTĪBAS IESTĀDĒ
dc.title.alternativePROMOTING THE SELF-DIRECTED ACTIVITY OF 3-4 YEAR OLD CHILDREN IN A PRE-SCHOOL EDUCATIONAL INSTITUTION
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию