Show simple item record

dc.contributor.advisorLaganovska, Egija
dc.contributor.authorPļaviņa, Linda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-14T02:01:42Z
dc.date.available2022-12-14T02:01:42Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other91180
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61608
dc.description.abstractDiplomdarba temats: Pozitīvas komunikācijas veicināšana bērnu ar jauktiem attīstības traucējumiem pedagoģiskajā procesā. Darba autors: Linda Pļaviņa. Zinātniskais vadītājs: Mg. paed. Lūcija Anoško. Diplomdarba apjoms: 48.lpp., 8. tabulas, 14. pielikumi. Pētījuma mērķis: izpētīt pozitīvas komunikācijas nozīmi sociāli emocionālo prasmju attīstīšanā ar bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem. 1. nodaļā tiek analizēta teorētiskā literatūra par bērnu ar jauktiem attīstības traucējumiem pedagoģiski psiholoģisko raksturojumu kopveselumā un sociāli emocinālā attīstība 5-6.g.v bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem. 2.nodaļā tiek aplūkota komunikācijas jēdziena būtība un raksturojums, komunikācija savstarpējās saziņas procesā. Tiek aplūkots humānisms kā izglītības pieeja pozitīvas komunikācijas veicināšanai pirmsskolas izglītības iestādē. 3.nodaļā tiek veikta speciālā izglītības skolotāja un bērnu sadarbības izpēte, pētījumā izmantoto metožu un iesaistīto bērnu raksturojums, sākotnējais pētījums, pedagoģiski koreģējošā darbība un rezultātu analīze.
dc.description.abstractANOTATION Theses topic : Promoting positive communication in the pedagogical process of children with mixed developmental disabilities. Author: Linda Pļaviņa Scientific supervisor.: Lūcija Anoško. Volume of the diploma nodaļas, 48 pages, 8 tables, 14 attachments. The aim of the study: to investigate the role of positive communication in the development of social -emotional skills with children with mixed developmental disabilities. Chapter 1 analyses the theoretical literature on the pedagogical-psychological characteristics of children with mixed developmental disorders in the community and social emotional development in children aged 5-6 years with mixed developmental disorders. Chapter 2 deals with the essence and characteristics of the concept of communication, communication in the process of mutual communication. Humanism as an educational approach to promoting positive communication in preschool education is discussed. Chapter 3 presents the study of cooperation between a special education teacher and children, the characteristics of the methods used in the study and the children involved, the initial study, the pedagogical-corrective action and the analysis of the results. Keywords: mixed developmental disabilities, communication, humanism, social-emotional skills, preschool.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectJaukti attīstības traucējumi
dc.subjectKomunikācija
dc.subjectHumānisms
dc.subjectSociāli emocionālās prasmes
dc.subjectPirmsskola
dc.titlePOZITĪVAS KOMUNIKĀCIJAS VEICINĀŠANA BĒRNU AR JAUKTIEM ATTĪSTĪBAS TRAUCĒJUMIEM PEDAGOĢISKAJĀ PROCESĀ
dc.title.alternativePromoting positive communication in the pedagogical process of children with mixed developmental disabilities
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record