Show simple item record

dc.contributor.advisorStikute, Elita
dc.contributor.authorPravarne, Astra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-19T02:01:19Z
dc.date.available2022-12-19T02:01:19Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other91067
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61630
dc.description.abstractBakalaura darbs “Diskusijas prasmju sekmēšana V. Šekspīra lugas "Romeo un Džuljeta" apguvē 10. klasē” izstrādāts ar mērķi pētīt diskusijas prasmju sekmēšanas iespējas V. Šekspīra lugas "Romeo un Džuljeta" apguves procesā 10. klasē. Darba teorētiskajā daļā ir analizētas diskusijas prasmes, noteiktas galvenās kompetences, kuras ir jāapgūst skolēnam mācību procesā. Pedagoģiskā procesa vadīšanai ir analizēts pusaudžu vecumposms, kā arī apkopoti metodiskie materiāli par literatūras stundu vadību 10. klases skolēniem diskusijas prasmju sekmēšanai. Bakalaura darba empīriskais pētījums veikts mazākumtautību skolas 10. klasē. Ir īstenotas sešas literatūras stundas, kas veltītas V. Šekspīra biogrāfijai, lugām un īpaši viņa traģēdijai “Romeo un Džuljeta”. Noslēgumā ir sniegta atbilde uz pētījuma jautājumu “Kādas metodes un paņēmieni ir izmantojami, lai sekmētu diskusijas prasmes 10. klašu skolēniem V. Šekspīra lugas "Romeo un Džuljeta" apguves procesā literatūras stundās?”, norādot uz pedagoģiskā procesa kompleksuma pieeju, kombinējot grupu, pāru un individuālo darbu un izstrādātas rekomendācijas literatūras skolotājiem. Bakalaura darba apjoms: 60 lpp., 7 attēli, 9 tabulas, 54 literatūras vienības, 8 pielikumi. Atslēgas vārdi: diskusijas prasmes, grupu darbs, vidusskolas skolēni, literatūras stundas, renesanses literatūra, V. Šekspīrs “Romeo un Džuljeta”.
dc.description.abstractBachelor's thesis “Promoting discussion skills in the mastering of W. Shakespeare's play “Romeo and Juliet” for 10th grade students” was designed with a purpose to explore the possibilities of promoting the skills of discussion in the process of studying William Shakespeare's play “Romeo and Juliet” in 10th grade. The theoretical part of the work analyses the skills of the discussion, sets out the key competencies that must learned by the student in the learning process. In order to manage the teaching process, the adolescent age stage has been analysed, as well as compiled methodological materials on the management of literature lessons for 10th grade students to promote discussion skills. The Bachelor’s thesis empirical study was conducted in the 10 th grade of a minority school. There have been implemented six literature lessons dedicated to W. Shakespeare's biography, plays and especially his tragedy “Romeo and Juliet”. In conclusion is provided the answer of the study question “What methods and techniques can be used to promote discussion skills of 10th grade students in the mastering W. Shakespeare's play “Romeo and Juliet” in literature lessons?” pointing to the approach of the complex pedagogical process by combining group, pair and individual work and developed recommendations for literature teachers. Volume of Bachelor's thesis: 60 pages, 7 pictures, 9 tables, 54 literature units, 8 attachments. Key words: Discussion skills, group work, high school students, Literature lessons, Renaissance literature, W. Shakespeare`s “Romeo and Juliet”.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectdiskusijas prasmes
dc.subjectgrupu darbs
dc.subjectvidusskolas skolēni
dc.subjectliteratūras stundas
dc.subjectrenesanses literatūra
dc.titleDiskusijas prasmju sekmēšana V. Šekspīra lugas "Romeo un Džuljeta" apguvē 10.klasē
dc.title.alternativePromoting discussion skills in the mastering of Shakespeare's play “Romeo and Juliet” for 10th grade students
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record