dc.contributor.advisor | Margeviča- Grinberga, Ieva | |
dc.contributor.author | Rauzāne, Santa | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2022-12-19T02:01:21Z | |
dc.date.available | 2022-12-19T02:01:21Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | 91075 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61636 | |
dc.description.abstract | Maģistra darba mērķis – pētīt diferenciācijas kvalitātes vērtēšanas kritērijus pamatskolā. Pētījuma dizains ir aprakstošs pētījums. Teorētiskajā daļā analizēta diferenciācija skolēnu iekļaušanās veicināšanai vispārizglītojošā klasē, pedagogu funkcijas šī procesa nodrošināšanai, tās kvalitātes novērtēšanas iespējas. Empīriskajā daļā veikta dokumentu analīze, anketēšana, intervēšana. Pēc izvirzītajiem kritērijiem, analizēta diferenciācijas kvalitāte Rīgas X pamatskolā, izstrādāti ieteikumi kvalitātes pilnveidei. Pētījuma rezultāti atklāj, ka Rīgas X pamatskolā diferenciācija tiek nodrošināta augstā līmenī. Tās pilnveidei jāveicina skolotāju savstarpējā sadarbība, efektīva laika sadale mācību stundās, jāveic telpu aprīkojuma maiņa. Maģistra darbs satur 3 nodaļas, 8 apakšnodaļas, secinājumus, ieteikumus, bibliogrāfiju un pielikumus. | |
dc.description.abstract | The aim of the thesis is to study the criteria for evaluating the quality of differentiation in elementary school. Research design – descriptive research. The theoretical part analyses the concept of differentiation to promote the inclusion of students in the general education classes, the functions of teachers to ensure this process, the possibilities of evaluating the quality of differentiation. The methods used in the empirical part are document analysis, questionnaires, interviews. The empirical part analyses the quality of differentiation in Riga X elementary school based on the criteria and develops recommendations for improvements. The results of this study reveal that the level of differentiation is high. For improvements it is necessary to promote cooperation between teachers, the time distribution of lessons, change classroom equipment. The master's thesis contains 3 chapters, 8 subsections, conclusions, recommendations, bibliography, and appendices. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | Diferenciācija | |
dc.subject | Diferenciācijas kvalitāte | |
dc.subject | Izglītības kvalitāte | |
dc.subject | Iekļaujoša izglītība | |
dc.title | Diferenciācijas kvalitāte iekļaujošā izglītībā pamatskolā | |
dc.title.alternative | Quality of Differentiation in the Inclusive Primary School | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | |