Show simple item record

dc.contributor.advisorKraģe, Gunta
dc.contributor.authorRode-Treigūte, Laura Ilze
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-19T02:01:23Z
dc.date.available2022-12-19T02:01:23Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other91092
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61648
dc.description.abstractMaģistra darba tēma. Speciālo pedagogu un pedagogu palīgu labizjūtas veicināšana darbā ar X izglītības iestādes izglītojamajiem ar garīgās attīstības traucējumiem Darba autore. Laura Ilze Rode – Treigūte Pētījuma mērķis. Teorētiski un praktiski pētīt labizjūtas veicināšanas iespējas speciālās izglītības pedagogiem un pedagogu palīgiem darbā ar X izglītības iestādes izglītojamajiem ar garīgās attīstības traucējumiem. Darba teorētiskā daļā tiek analizēta literatūra par labizjūtu, tās veidiem, ietekmējošajiem faktoriem, pedagogu un pedagogu palīgu labizjūtas piemēriem Latvijā un citviet pasaulē, speciālo pedagogu un pedagogu palīgu darba specifiku, garīgās attīstības traucējumiem, to iedalījumu un mācību procesa organizēšanu skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem. Teorētiskais apskats galvenokārt balstīts Fu, W., Pikeringa, P., Liepiņa, S., Shree, A. u.c. autoru teorētiskajās atziņās. Praktiskajā daļā veikta speciālo pedagogu un pedagogu palīgu anketēšana, telefonintervijas, apkopoti rezultāti, formulētas rekomendācijas izglītības iestādes vadībai labizjūtas veicināšanai iestādes ietvaros, izteikti secinājumi par gūtajiem datiem. Maģistra darba struktūrā ir 80 lappuses, 4 tabulas, 35 diagrammas, 9 pielikumi un 73 literatūras un informācijas avoti. Atslēgvārdi – speciālie pedagogi, pedagogu palīgi, garīgās attīstības traucējumi.
dc.description.abstractMaster’s thesis. Promoting Well-being of Special education Teachers and Teacher Assistants in School X for Students with Intellectual Disabilities Author. Laura Ilze Rode – Treigūte Objective of the study. Theoretically and practically study the possibilities of promoting Well-being of Special education Teachers and Teacher Assistants in School X for Students with Intellectual Disabilities. In the theoretical part of the study was analysed literature about well-being, it’s types, influencing factors, examples of Well-being of Teachers and Teacher Assistants in Latvia and abroad, the specifics of the work of Special education Teachers and Teacher Assistants, Intellectual Disabilities, their classification and organization of the learning process for students with Intellectual Disabilities. Theoretical review was mainly based on Fu, W., Pickering, P., Liepiņa, S., Shree, A. and other authors. The practical part consisted of questionnaires and telephone interviews of Special education Teachers and Teacher Assistants. Afterwards results were summarized and formulated recommendations for the administration of educational institution to promote well-being within the institution, conclusions were defined from the obtained data. Structure of master’s thesis consists of 80 pages, 4 tables, 35 charts, 9 annexes, 73 literature and information sources. Keywords – Special education Teachers, Teacher Assistants, Intellectual Disabilities.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectspeciālie pedagogi
dc.subjectpedagogu palīgi
dc.subjectgarīgās attīstības traucējumi
dc.subjectSpecial education Teachers
dc.subjectTeacher Assistants
dc.titleSpeciālo pedagogu un pedagogu palīgu labizjūtas veicināšana darbā ar X izglītības iestādes izglītojamajiem ar garīgās attīstības traucējumiem
dc.title.alternativePromoting Well-being of Special education Teachers and Teacher Assistants in School X for Students With Intellectual Disabilities
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record