Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līga
dc.contributor.authorKauliņa-Gūtmane, Baiba
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-19T02:01:24Z
dc.date.available2022-12-19T02:01:24Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other91093
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61649
dc.description.abstractTēmas aktualitāte ir šī brīža mainīgā situācija pirmsskolas izglītības iestādēs, kur pirmsskolas skolotājiem nākas mainīt savus pierastos ikdienas ritmus un iekļauties mainīgajos notikumos un noteikumos, kas var radīt stresu un kaitējumu skolotāju sociāli emocionālajai labbūtībai, kas ir pirmsskolas skolotāju labsajūtas un cilvēka būtības apkopojums. Maģistra darba ietvaros analizēts skolotāju labbūtības teorētiskais pamatojums, vadības komandas funkcijas, kā arī pirmsskolas skolotāju sociāli emocionālās labbūtības sekmēšanas iespējas ar mākslinieciskās izteiksmes līdzekļiem, mākslas nodarbībās. Pētījuma ietvaros apstiprināta izvirzītā hipotēze, ka vadības komandai nodrošinot sociāli emocionālu labbūtību atbalstošu vidi un piedāvājot mākslas nodarbības pirmsskolas skolotājiem, ir iespējams sekmēt pirmsskolas skolotāju sociāli emocionālo labbūtību. Tāpat, pētījuma ietvaros izstrādātas vadlīnijas mākslas nodarbībām pirmsskolas skolotāju sociālu emocionālās labbūtības sekmēšanai un ieteikumi vadības komandām.
dc.description.abstractThe actuality of the topic is the current changing situation in preschool educational institutions, where preschool teachers have to change their usual daily rhythms and fit into the changing events and rules, which can cause stress and damage to the social-emotional well-being of teachers, which is a summation of preschool teachers well-being and human nature. Within the framework of the master's thesis where analyzed - the theoretical basis of the teachers' well-being, the functions of the management team, as well as the possibilities of promoting the socio-emotional well-being of preschool teachers with the means of artistic expression in art classes. As part of the research, the proposed hypothesis was confirmed, that by providing the management team with an environment supporting social-emotional well-being and offering art classes to preschool teachers, it is possible to promote the social-emotional well-being of preschool teachers. Also, within the framework of the study were developed- guidelines for art classes to promote the social and emotional well-being of preschool teachers and recommendations for management teams.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectsociāli emocionālā labbūtība
dc.subjectmākslas nodarbības
dc.subjectvadības komanda
dc.subjectpirmsskolas skolotājs
dc.titleVadības komanda pirmsskolas skolotāju sociāli emocionālās labbūtības sekmēšanā ar mākslas paņēmieniem
dc.title.alternativeManagement Team in Promoting the Social-emotional Well-being of Preschool Teachers Through Art Concepts
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record