X. SKOLAS TERITORIJAS IZMANTOŠANAS IESPĒJAS 1. KLASES SKOLĒNU PĒTNIECISKO PRASMJU ATTĪSTĪŠANAI UN PILNVEIDEI DABASZINĪBĀS
Автор
Demedjuka, Diāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Berķe, Anita
Дата
2019Metadata
Показать полную информациюАннотации
D. Demedjukas diplomdarba “x. vidusskolas teritorijas izmantošanas iespējas 1. klases skolēnu pētniecisko prasmju attīstīšanai un pilnveidei dabaszinībās” mērķis ir izpētīt x. vidusskolas teritorijas izmantošanas iespējas 1. klases skolēnu pētniecisko prasmju attīstīšanai un pilnveidei. Diplomdarba teorētiskajā daļā analizēta literatūra par pētniecisko darbību un pētnieciskajām prasmēm, kā arī par āra nodarbību izmantošanu mācību procesā. Empīriskajā daļā tika veikta aptauja skolotājiem, lai noskaidrotu viņu pieredzi, izmantojot x. vidusskolas teritoriju āra nodarbībām. Tika izpētīta x. vidusskolas teritorija un izveidoti ieteikumi, kā iespējams izmantot teritoriju 1. klases dabaszinības mācību stundās, lai attīstītu un pilnveidotu pētnieciskās prasmes. Tika pieaicināti eksperti, lai noskaidrot izstrādātā materiāla lietderību. D. Demedjukas diploma thesis "The possibilities of using the territory of the x. secondary school for the development and improvement of the research skills of the 1st grade students in natural sciences" aims to investigate the possibilities of using the territory of the x. secondary school for the development and improvement of the research skills of the 1st grade students. The theoretical part of the thesis analyzes the literature on research activity and research skills, as well as on the use of outdoor lessons in the learning process. In the empirical part, a survey of teachers was carried out to find out their experiences using x. secondary school territory for outdoor lessons. The territory of x. secondary school was investigated, and recommendations were made as to how it is possible to use the territory in 1st grade science lessons in order to develop and improve research skills. Experts were invited to find out the usefulness of the developed material.