Show simple item record

dc.contributor.advisorRaževa, Astrīda
dc.contributor.authorZāle, Anete
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-19T02:01:29Z
dc.date.available2022-12-19T02:01:29Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other91148
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61676
dc.description.abstractAnetes Zāles diplomdarbam “Sociālpedagoģiskā darbība pirmsskolas izglītības iestādes izglītojamo agresīvas uzvedības novēršanā”. Diplomdarba mērķis: izzināt agresīvu uzvedību, tās cēloņus un izpausmes veidus, un izzināt metodes kā novērst agresīvu uzvedību pirmsskolas izglītības iestādē. Teorētiskajā daļā raksturota agresīvas uzvedības būtība, tās cēloņi un izpausmes veidi. Aprakstītas metodes kā novērst agresīvu uzvedību pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījums veikts pirmsskolas izglītības iestādē, anketējot vecākus un darbiniekus, intervējot grupu pedagogus kā arī novērojot grupas un izglītojamos. Izmantojot pētījuma rezultātus, tika izstrādāta “Sociālpedagoģiskās darbības programma agresīvas uzvedības novēršanā pirmsskolas izglītības iestādē”, kā arī aprobēta un analizēti tās rezultāti. Atslēgvārdi: agresīva uzvedība, atbalsta komanda, emocijas, izglītojamais, pirmsskolas izglītības iestāde.
dc.description.abstractAnete Zāle’s thesis “Social Pedagogical Activities in Preventing Aggressive Behavior of Learners of Pre-school Educational Institutions” . The aim of this thesis is to explore aggressive behavior, its causes and ways of expression, and to learn methods to prevent aggressive behavior in the pre-school. The theoretical part describes the nature of aggressive behavior, its causes and forms of expression, and methods for preventing aggressive behavior in the pre-school. The research was carried out in the pre-school, by interviewing parents and employees. Interviewing group pedagogues, as well as observing groups and learners. The results of the research were used in the development of a “Socio-Pedagogical action program in preventing aggressive behavior in the pre-school”, as well as tested and analyzed its results. Keywords: aggressive behavior, emotions, pre-school, support team, the learner.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectagresīva uzvedība
dc.subjectatbalsta komanda
dc.subjectemocijas
dc.subjectizglītojamais
dc.subjectpirmsskolas izglītības iestāde
dc.titleSociālpedagoģiskā darbība pirmsskolas izglītības iestādes izglītojamo agresīvas uzvedības novēršanā
dc.title.alternativeSocial Pedagogical Activities in Preventing Aggressive Behavior of Learners of Pre-school Educational Institutions
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record