Show simple item record

dc.contributor.advisorKraģe, Gunta
dc.contributor.authorBirzniece, Maira
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-19T02:01:30Z
dc.date.available2022-12-19T02:01:30Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other91169
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61683
dc.description.abstractDiplomdarba “Sociālā pedagoga darbība ņirgāšanās mazināšanā vispārējās izglītības iestādes 7. - 8. klasēs” mērķis ir noskaidrot, kādi ir ņirgāšanās izpausmes veidi un formas X vispārējās izglītības iestādes 7.-8.klasēs, kā arī izstrādāt sociālpedagoģisko programmu ņirgāšanās mazināšanai un to aprobēt. Teorētiskajā daļā tika veikta zinātniskās literatūras un avotu izpēte par ņirgāšanās jēdzienu, izpausmi, sekām un par vispārējās izglītības sociālā pedagoga lomu un darbību ņirgāšanās mazināšanā. Pētījuma daļā: tika pētīta ņirgāšanās aktualitāte, un kādas ņirgāšanās izpausmes formas un veidi ir X vispārējās izglītības iestādes 7.-8.klasēs. Pēc pētījuma tika izstrādāta sociālpedagoģiskā programma un sadarbībā ar klašu audzinātājiem un atbalsta komandas pedagogiem tika veikta sociālpedagoģiskā darbība ņirgāšanās mazināšanai. Pēc atkārtotas anketēšanas 7.- 8.klasēs, tika analizēti iegūtie rezultāti un veikta sociālpedagoģiskās programmas izvērtēšana. Atslēgas vārdi: jaunieši (12 – 14 gadi), komandas darbs skolā, ņirgāšanās, sociālpedagoģiskā darbība, vardarbība.
dc.description.abstractThe purpose of the thesis “The Role of Social Pedagogue in Reducing Bullying from 7th to 8th Grade in Public Schools” is to analyse the types of bullying in public schools from 7th to 8th grade. Additionally, this thesis will produce a socialpedagogical programme for the reduction of bullying and explain its implementation. The theory section investigates the academic and scientific literature for the concept of bullying, its types, consequences, and the role and available actions of the public school pedagouge in reducing bullying. The practical section examines the relevancy of bullying and its expression in public school 7th to 8th grade. A socialpedagogical programme for the reduction of bullying was created and implemented after the literature analysis, in cooperation with class teachers and support team pedagouges. Repeated surveying of pupils in 7th to 8th grade was conducted, and the results werebeen analysed. Additionally, the success of the socialpedagogical programm has been evaluated. Key words: teenagers (12 – 14 years), teamwork in schools, bullying, socialpedagogy, violence.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectjaunieši (12 – 14 gadi)
dc.subjectkomandas darbs skolā
dc.subjectņirgāšanās
dc.subjectsociālpedagoģiskā darbība
dc.subjectvardarbība
dc.titleSociālā pedagoga darbība ņirgāšanās mazināšanā vispārējās izglītības iestādes 7.-8.klasēs
dc.title.alternativeThe Role of Social Pedagogue in Reducing Bullying from 7th to 8th Grade in Public Schools
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record