Sociālā pedagoga darbība mobinga mazināšanā un novēršanā pret skolotāju skolā X 5.-8. klašu grupā
Author
Gaigala, Dita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kraģe, Gunta
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbs “Sociālā pedagoga darbība mobinga mazināšanā un novēršanā pret skolotāju skolā X 5. – 8. klašu grupā” izstrādāts ar mērķi, lai izzinātu mobinga apjomu un izstrādātu metodes un ieteikumus, kas mazinātu mobingu pret skolotājiem pamatskolas “X” 5. – 8. klašu grupā. Teorētiskajā daļā tiek raksturots un izpētīts jēdziens “mobings”, tā veidi un izplatība, kā arī tiek veikts upura un pāridarītāja raksturojums. Praktiskajā daļā tiek analizēts pētījums pamatskolas X 5.-8. klašu grupā par mobinga mazināšanu un novēršanu pret skolotājie; izstrādāta programma, lai mazinātu un novērstu mobingu pret skolotājiem pamatskolās X 5. – 8. klašu grupā, veikta programmas aprobācija un analīze. Atslēgas vārdi: mobings, mobings pret skolotāju, skolēni, sociālpedagoģiskā darbība. The diploma thesis “Activities of a social counselor in reducing and preventing mobbing against a Teacher in School X in Classes 5-8” is designed to investigate the extent of mobbing and develop methods and recommendations to reduce mobbing against teachers in Classes 5-8 of the primary School “X”. The theoretical part describes and explores the concept of “mobbing”, its types and distribution, as well as the characteristics of the victim and the perpetrator. The practical part analyzes a study in elementary school X's classes 5-8 group, on mobbing against teachers. The programme is developed to reduce and prevent mobbing against teachers in primary school’s X classes 5-8. Programme validation and analysis has been carried out. Keywords: mobbing, mobbing against a teacher, pupils, socio-educational activity.