Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorŠoka, Simona
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:11:22Z
dc.date.available2023-09-04T09:11:22Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91337
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62085
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore: Simona Šoka. Kvalifikācijas darba vadītāja: Dr. paed. Inga Stangaine. Kvalifikācijas darba temats: “2 – 3 gadus vecu bērnu runas aktivizēšana rotaļā un spēlē”. Kvalifikācijas darba mērķis: Teorētiski izpētīt un praktiski pārbaudīt divus līdz trīs gadus vecu bērnu runas aktivizēšanu ar rotaļu un spēļu palīdzību. Kvalifikācijas darbs tiek izstrādāts divās daļās. Pirmajā daļā tiek izpētīta un analizēta teorētiskā literatūra par to, kas ir runa un valoda; runas attīstība 2 – 3 gadus veciem bērniem; kas ir rotaļas, spēles un kā tās spēj ietekmēt bērna runas attīstību. Otrajā daļā tiek veikts empīriskais pētījums kā ar rotaļu un spēļu palīdzību aktivizēt bērnu runu. Empīriskā pētījuma sākumā tiek veikts grupas bērnu raksturojums, pēc tam vērtēts bērnu vārdu krājums, veikts pedagoģiskais process, iekļaujot tajā rotaļas un spēles un atkal veikta bērnu vārdu krājuma vērtēšana. Kvalifikācijas darba apjoms ir 40 lappuses. Tajā ir iekļautas 5 tabulas, 7 attēli un 3 pielikumi. Izmantoti 33 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: runa, valoda, vārdu krājums, rotaļa, spēle.
dc.description.abstractThe author of the qualification paper: Simona Šoka. Qualification Supervisor: Dr. paed. Inga Stangaine. The topic of the qualification paper: "The speech activating of 2 – 3 year olds in play and game ". Purpose of the qualification paper: To theoretically study and practically test the speech activation of two to three year old children through play and games. The qualification work is developed in two parts. The first part explores and analyzes the theoretical literature on what speech and language are; speech development in children aged 2 to 3 years; what are games, plays and how they are able to influence the development of the child's speech. In the second part, an empirical study is conducted on how to activate children's speech with the help of plays and games. At the beginning of the empirical study, the group's children's characterization is carried out, then the children's vocabulary is evaluated, a pedagogical process is carried out, including play and games, and again an assessment of children's vocabulary is carried out. The size of the qualification paper is 40 pages. It includes 5 charts, 7 images and 3 attachments. 33 literary sources have been used. Keywords: speech, language, vocabulary, play, game.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectRuna
dc.subjectValoda
dc.subjectVārdu krājums
dc.subjectRotaļa
dc.subjectSpēle
dc.title2 – 3 gadus vecu bērnu runas aktivizēšana rotaļā un spēlē
dc.title.alternativeThe speech activating of 2 – 3 year olds in play and game
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record