Vecāku iesaiste pilnveidotajā mācību procesā pirmsskolā
Author
Rode-Kuželenko, Nelda
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kricka, Ilze
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: Nelda Rode-Kuželenko Darba tēma: Vecāku iesaiste pilnveidotajā mācību procesā pirmsskolā. Darba pirmajā daļā tiek sniegtas teorētiskās atziņas par pilnveidotās mācību pieejas ieviešanu pirmsskolā, kā arī par vecāku lomu bērnu mācīšanās procesā. Otrajā daļā tiek veikts pētījums, lai noskaidrotu vecāku informētību par pilnveidoto mācību pieeju un iesaisti bērnu mācīšanās procesā, izmantojot aptauju. Pētījuma hipotēze apstiprinājās, atklājot, ka vairāk kā 50 % pirmsskolas bērnu vecāku neizprot pilnveidoto mācību procesu un neiesaistās bērnu izglītošanās procesā. Darbs sastāv no: 34 lpp., 18 attēli, 2 tabulas, 18 izmantotie literatūras un citi avoti un 3 pielikumi. Atslēgas vārdi: pilnveidotais mācību process, vecāku loma, vecāku iesaiste, vecāku informētība. Author of the thesis: Nelda Rode-Kuželenko The topic of the thesis: The involvement of parents in the improved learning process in preschool. The first part of the work provides theoretical insights on the implementation of the improved learning approach in preschool, as well as on the role of parents in the learning process of children. In the second part a study is conducted to clarify parents' awareness of the improved learning approach and involvement in children's learning through a survey. The hypothesis of the study was confirmed by revealing that more than 50 % of parents of preschool children do not understand the improved learning process and do not engage in the educational process of their children. The work consists of: 34 pages, 18 images, 2 tables, 18 literature and other sources used, and 3 annexes. Keywords: the improved learning process, the role of parents, parental involvement, parental awareness.