Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorŠikova, Inese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:11:27Z
dc.date.available2023-09-04T09:11:27Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91369
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62100
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: ‘’Noteikumu ievērošanas prasmju veicināšana kustību rotaļās vidējā pirmsskolas vecumā’’. Darba autore: Inese Šikova Pētījuma mērķis: Izzināt metodiskos paņēmienus, kas veicina bērnu prasmi ievērot kustību rotaļu noteikumus. Darba struktūra: Ievads, 2 nodaļas, secinājumi, priekšlikumi, literatūras saraksts, pielikumi. Pirmajā nodaļā raksturotas sociālās prasmes 2.vecumposmā, rotaļu nozīme un kustību rotaļas un noteikumu apguve tajās. Otrajā nodaļā empīriskajā pētījumā izstrādāti kritēriji noteikumu apguvei kustību rotaļās, tika veikta skolotāju anketēšana un iegūto datu analīze, bērnu raksturojumi pētījuma sākumā un pētījuma beigās, aprakstīts pedagoģiskais process pētījuma laikā, veikti novērojumi. Atslēgas vārdi: sociālās prasmes, rotaļa, kustību rotaļas, noteikumi, pedagoģiskais process pirmskolā. Darba apjoms: 48 lpp., 5 tabulas; 17attēli; 31 literatūras un avoti; 6 pielikumi.
dc.description.abstractSubject of qualification work: "Promoting rule-following skills in movement games at middle preschool age". Author of the work: Inese Šikova Objective of the study: Learn methodological techniques that promote children's ability to follow the rules of movement games. Structure of work: Introduction, Chapter 2, conclusions, proposals, list of literature, annexes. The first chapter describes social skills in the 2nd age stage, the importance of games and the learning of movement games and rules in them. In the second chapter, in the empirical study, criteria for learning the rules in movement games were developed, teachers were interviewed and data analysis was carried out, children's characteristics at the beginning and at the end of the study, the pedagogical process during the study was described, observations were made. Key words: social skills, play, movement games, rules, pedagogical process in preschool. Volume of the work: 48 pages, 5 tables; 17 images; 31 literature and sources; 6 attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectsociālās prasmes
dc.subjectpedagoģiskais process pirmskolā
dc.subjectnoteikumi
dc.subjectkustību rotaļas
dc.subjectrotaļa
dc.titleNoteikumu ievērošanas prasmju veicināšana kustību rotaļās vidējā pirmsskolas vecumā
dc.title.alternativePromotion of rule-followig in movement games in meddle preschool age
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record